Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Tiada tajuk yang sesuai.
Tuesday, April 12, 2011 @ 10:15 PM


Memang tiada tajuk buat entri kali ini. Tiada idea. Ewah.


Jadi buat pertama kalinya mendapat ajaran Matematik dari puan Sham. Patut aku anugerah kan guru matematik terbaik yang pernah ajar aku lah kan, Puan Sham terbaik wok! Give her a big clap. *clapclap.


Muahaha ;3 Pelik bunyinya sebab selama ni aku lah anak murid dia yang paling over sekali pernah mengutuk dia. Kutukan habis habisan dari aku lah kan. Aku kan pernah cakap -


Gemuk. Garang macam singa. Semua semua lah kan.


Rupa rupanya, pehhhhhhhh. Tak garang pun. Seronok bhaiii dia ajar. Memang sumpah faham gila. Tegas. Dia memang nak kami semua faham apa yang dia ajar. Terbaikkk. Puan Putri Hazar ajar aku tak faham satu ayat pun. Pura pura faham saja.


Dia kata murid yang baru pindah 6O ni, dia nak buat kelas tambahan dengan kami, well sebab puan  putri hazar ajar kat lambat. Jadi dia taknak kami ketinggalan. Waktu pj kami harus lah tukar  dengan mata pelajaran math. Lagipun, aku bukannya gunakan waktu pj dengan bersukan malah aku cuma pusing satu sekolah lalu 'kringgggg' waktu pj tamat. 30 minit je pun. Atau mungkin 15 minit.


Tadi, cikgu Elani tanya murid kelas 6F, seronok ke duduk kelas 6O kan. Aku terdiam. Sememangnya jawapan aku, tidak. Atau, tak pasti. Aku lepaskan saja perkataan TAK PASTI keluar dari mulut. Afifah Ilyana, jujur sejujurjujurnya. Dia kata tak suka. Jadi dia masuk balik kelas 6F. Bye, Afifah haha.


Aku memang rindu kelas 6F, tapi puan Sapiah kata "jangan turun kelas lagi dah tau. cikgu percaya dekat afiqah. Afiqah boleh buat" :) ewah. bangga i dibuatnya. kembang kempis hidung aku HAHAHA. itu puan sapiah,


Puan Ropidah slash ibu angkat di sekolah. Atau patut aku kata, bekas guru kesayangan aku di sekolah, dapat tahu aku pindah kelas. Mesej ringkas dihantar. Tetiba handphone aku berbunyi nada yang ditetapkan beep once, isyarat ada orang menghantar msg lah katakan. Aku pun baca,


"afiqah masuk kelas 6O? kan cikgu dah kata. cikgu dah agak afiqah mesti boleh buat."


i suka i suka. cikgu tauuu lah :p haha. 


dah dapat kelas 6O ni, taknak lah aku turun balik kan. malu pulak nanti dah masuk kelas pandai tetiba turun balik. oh no, malu malu. haha. kata aku sebelum ni yang aku nak turun blik 6f kan. mungkin kali ini bg aku itu bukan keputusan yang baik, kan?


Oh ya, kakak aku dah tukar layout lah. Aku baca new post dia tetiba ada nama aku kan. Aku rasa perkataan tetiba tu tak perlu di letak sebab memang aku yang asyik dok paksa dia tulis nama aku. "orang kan dah tolong hang. TULIS NAMA ORANG CEPAT TULIS NAMA ORANG!" muahahha. muka rasa malu langsung takda.


oklah, sampai sini je. nak on facebook kejap lepastu nak belajar. rajin dah aku sekarang.... HAHA.


Assalamualaikum, bye :)



PAST
PRESENT