Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Giliran tumblr.
Sunday, May 1, 2011 @ 5:28 PM


Aku dah ada tumblr. Wow! Bangga nya aku,

\k tk bangga lansung/

Aku masih mentah dalam urusan tumblr tumblr ni. Sebenarnya, aku dah lama buat cuma lupa password dan sememangnya malas nak sign up balik.

Tpi tadi secara tak sengaja jari aku pergi bukak tumblr. HA HA HA, dan aku klik butang Forgot Your Password. Oh! Aku dah ada tumblr *baru* lah! Konon baru sign up tadi padahal dah sign up berkurun lamanya dah pun.

Nak tahu?

Aku tak reti langsung guna tumblr. \Jujur/

Aku masih mentah, jadi sesiapa tolong bantu aku.

Btw, ini link nya, lagendabudakstyle.tumbr.com

Dimana sahaja, aku setia dengan lagendabudakstyle :) *poyo.



PAST
PRESENT