Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Hari Guru.
Tuesday, May 17, 2011 @ 4:40 PM


Oh, I missed the "Selamat" at the title. Maaf ku pinta lol. Tuan tuan dan puan puan sekelian yang di hormati, Sambutan Hari Guru semalam memang terbaik. Lagi lagi ada orang yang aku  sayang hadir tanpa aku sedar ceh. Sedar sebenarnya.

Jadi gini, aku sampai je sekolah memang prepair dah nak turun kat tapak perhimpunan sebab aku tahu ckgu akan pnggil punya turun. Masa aku otw nak trun tu, terus ada anouncement suruh turun. Kan dah kata. Aku turun dengan Syirah apa semua lepastu jumpa la wawa nuha shahz semua. Theeeeeeeeeen, lepas dah borak borak blablabla cikgu panggil PPS suruh pergi. Tinggal aku Syirah dan Shahz.

Tengah kitorang duduk di tapak perhimpunan disertakan dengan cuaca yang panas terik angkara matahari, kitorang conteng tangan masing masing menulis benda yang tidak sepatutnya. Hahaha, gila.

Cikgu buat persembahan, dengan lagu Barakallah. Gelek gelek, Puan Sham, Cikgu Elani, TERBAIIIIIK. LOL.

Habis persembahan time lepak sebab memang tak belajar. Lepak dengan Nuha Khairin Wawa Syirah Aqil Nabil Ezzam dan semua. Jap, Shahz? Gaduh.

Memang bengang dengan dia masa tu, rasa macam nak bunuh. Bhahaha, but then ada something yang buat aku chillax. Before tht dah damai dah dgn Shahz waktu tu.

Dah lepak lepak semua gi public jap, saja lepak situ. Tetibe ada kereta Estima lalu. Wawa jerit

Wawa; Weeeeeeeeeeeeeeeeeh! CIKGU ROPIDAH!
Aku; MANAAAAAAAAAAAAA? aku pandang depan hamek kau depan aku.

Terus aku lari pergi kat kereta cikgu, bila cikgu keluar apa lagi aku peluuuuk ah. Then balik. Sebab cikgu dtg time kena balik zzzzzz.

Best ah doh jumpa cikgu even sekejap. ♥

Okaaaaay, tata



PAST
PRESENT