Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Kacang.
Friday, May 27, 2011 @ 8:11 PM


Siapa suka makan kacang? Angkat tangan! Ha, tu dia. Satu dua tiga empat lima enam 7891011121314151617181920.. ramai nya suka makan kacang! Macam aku peduli. Heh, merepek nya aku kali ni.

Ehem, tadi periksa muzik.

Muzik rocks \m/

Senang kacang macam makan kacang goreng sambil jawab. Masa diberi sejam, aku jawab 10 minit++ lepastu tidur, dengan sangat tak nyenyak nye lah *bajet terror ni. Eh tp tp tp, cepat tak cepat nye lah aku jawab, setakat ni yang aku tahu aku salah 2. Yang aku tahu la,

Ada ke patut  dia tanya klef trebel juga sama dengan klef.....

Aku jawab Klef A. Yang betulnya klef G, tak silap aku la. Dah ramai jawab G. At first seriously aku dah buat G then aku padam buat A. Bodoh! Then lagi satu,

Yang mana satu alat muzik tradisional kot, aku jawab kastanet. Yang betulnya Gong. Aku hantaaam saja padahal dekat muka surat sebelah tu dia ada tulis "namakan alat muzik tradisional ini" ada gambar gong. Apa ke bodoh nye laaaa haaaaai -.-' Yang lain aku tktahu, tp insya'allah A. Kthanksbye.



PAST
PRESENT