Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Kakak.
Sunday, May 29, 2011 @ 2:21 PM


Semalam tonton Akademi Fantasia 9 seperti biasa. Ceh, Yang minggu ke tujuh haritu aku tak tengok. Masih sedih atas penyingkiran Afif kot.

Sedang asyik aku tonton, ayah aku tibatiba bersuara,

Ayah; Fiqah teringat kat kakak dak?

Aku angguk, sikit.

Ayah : Afiqah kata afiqah selalu gaduh dengan kakak?
Aku  : Tp rindu sikit la.
Ayah : Nnt dua tahun depan abg mir pulak pergi, fiqah rasa fiqah rindu siapa lagi? Abg Mir ke kakak?
Aku  : Mesti la abang mir.
Ayah : Sebab abg mir slalu usik fiqah?
Aku  : A'a.
Ayah : Kakak tak selalu usik fiqah?
Aku  : Tak.

End.

Ya, aku mungkin rindu kakak aku sekarang. Sebab aku dah takda orang nak cakap

"Kak, jom teman orang tengok cerita hantu kat bawah?"

Dah takleh dengar orang cakap,

"Fiqah, tolong amikkan handphone kakak."

"Fiqah, tolong kakak sidai baju japgi"

Dah tak de orang nak karaoke nyanyi lagu Akan ku pinjam satu bintang, or grenade.

Haish. Sedih. Sangat. Kak, kalau hang baca ni kan, post kat chatbox orang, hang rindu orang tak XD

Confirm jawapan dia tak ah en, tapi aku tahu dia mestii rindu punya! Halamak malam malam pimpin gambar aku tu. LOL, kidding.

Esok lusa jumpa ah ni. Kan, kak? Tp orang peluk kak wani je la. Takda masa nak peluk hang. HAHAHAHAHAHAHAHAHA, jaykayjaykay. Mcm hang nak peluk orang sangat. Faiz rindu hang do. Nangis  7 hari 7 malam. Tk henti, makan pun tak lalu. Tau sangat dah. XD

K bye.



PAST
PRESENT