Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Ke-tension-an.
Sunday, May 29, 2011 @ 11:57 AM


Memang tau memang. Aku rasa macam nak bunuh.... diri? Eh bebaik sikit, dosa. Bunuh orang? Sama lettew. Dosa jugak, takpe, kita takyah bunuh benda hidup. Bunuh non-living-things ye. Ape ape je la, tapi sekarang aku pointkan pada laptop ni. Laptop Acer. HAHAHA, Perlu ke tulis? XD

Um, dari pkul 4 pagi tadi internet connection tetibe putus. Memang masalah dari laptop ni lah. Aku cuba cuba, troubleshoot ape semua kan. Memang lama gila sampai pkul 5 centu. Aku tertidur.

Pukul 8 pagi aku bangun balik, memang lama gila la kan, aku tak percaya jeeee, aku cuba sampai la pkul 9 55 nak dekat pkul 10 la kan, aku tertidur. Pukul 11 35 aku bangun balik.

Cuba lagi.

Last last baru aku tau, aku tak on internet kat laptop ni. Dia lebih kurang macam bluetooth la kena on on kan.  Aku tak on D: Memang pehh, sakit hati tak terkata. Aku cuba sampai taktau berapa lama, rupanya masalah dia tu je -.-'

Oh well, ni lagi satu.

Blog aku lagi lawa kalau bukak kat Google Chrome tau. K bye xx



PAST
PRESENT