Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Kehabisan credit.
Sunday, May 1, 2011 @ 11:21 AM


Bila takda credit aku rasa macam *some text missing*. Dah lah tak dapat borak dengan Wawa, tak dapat call tak dapat nak text. Macam nak mati pun ada.

Bercakap pasal mati, ada orang tu kan dia kata "semalam kawan abang aku meninggal. dia meninggal dia tak ajak aku pulak doh".

Ayat dia macam tak boleh power lagi. Aku suka dengar ayat tu. Aku pula yang rasa seperti hendak mati bila baca.

\k tipu je/

Memang bosan kemain lah. Semalam tengok AF9 nasib baik Afif tak keluar, Raqib yang terpaksa meninggal pentas AF. Hesh, masa bermula cerita tu kata paknil "Afif ditangga yang tercorot". Hendak menangis aku rasa. Tapi syukur bukan dia di tempat Raqib, atau Raqib tiada rupa yang kacak seperti Afif, Taeyang Malaysia kata orang. HAHAHA. Power nya ayat ayat aku hari ini.

BTW, bukan kata orang tapi kata aku.


Ogy pulak terbaik comment dia. Asyik marahkan Afif je. Macam nak nangissss. Bak aku jadi pengganti ogy sekarang, aku tak comment orang lain. Comment Afif jewwww~ <3

*Gatal nya anak awak, Encik Yusof dan Puan Aniza. Saya mintak maaf :D Insya'Allah tak buat lagi dah kejap lagi muehehehehe >:) *gelak jahat.

Aku bangun tidur tadi tepat jam 9:30 pagi. Awal pulak rasanya. Didapati handphone aku tibatiba saja battery serta cover cover semua terbukak. Hairan, aku pun pasang semuanya dengan kemas balik seperti biasa. Dikira rosak atau apa, hihihih nasib baik tidak.

Masa aku bangun dari tidur terus aku masuk blik ibu aku untuk tengok sama ada beliau ada atau tidak sebab aku mendapat mimpi buruk tentang ibu aku. Hesh, nasib baik sekadar mainan tidur. Aku memang selalu macam ni kalau dapat mimpi buruk. Cerita nya gini ye.

*Mak uda dengan Kak Farah pun masuk dalam cerita (Y)

Jadi waktu tu nak lepak lah kan, Aku Ibu Kak Farah dan Uda. Kami menetap di hotel buat seketika. Macam pelik je bunyinya sebab rumah sendiri ada duk tak duduk pi tinggal kat hotel. Masalh betul mimpi aku kali ni. Aku tak ingat sebab apa nak duk kat hotel entah ler. Lepastu mak aku tertinggal something dalam kereta. Malam tu mak aku nak pergi lah amik benda yang tertinggal tu dalam kereta. Suddenly, macam ada orang ikut. *strange haha. Aku pun teman mak aku kan masa tu. Pandang sini sana takda orang. Then depan tempat parking kereta ada kedai kedai. Mak aku nak terjah lah satu kedai ni lepastu nampak number telefon apa eh, entah aku lupa number apa. Macam lekat lekat kat dinding, maybe number "help wanter". Pekerja yang diperlukan. Mak aku pun perlukan kerja. Jadi mak aku call, tibatiba ada sorang laki datang dari belakang angkat mak aku. Lepastu dibawa lari. Aku pun panik. *cerita macam tak boleh hebat lagi.

Aku lari masuk ke dalam hotel lepastu pergi bilik uda dengan kak farah, amboi cerita..... Lepastu aku cerita semua apa yang berlaku pada kak farah dan uda. Dua dua kelihatan panik seperti aku. Lepastu ada orang ketuk pintu hotel kami tu. Hairan kami dibuatnya. Aku menyorok dalam almari takut takut penculik yang sama datang. Ruparupanya firasat aku betul. Nasib baik aku menyorok. Uda bukak pintu lalu orang tu kata "ada tak budak kecil main lari lari dekat sini?" *main lari lari? "Takda" ringkas mak saudara aku jawab. Dia pun beredar. Mungkin sekadar dapat mak aku dah ckup bagi dia,

Sampai waktu tu aku tak jumpa mak aku. Aku sedih. Dalam 5 minit dalam mimpi aku mengelamun, aku tersedar dari mimpi yang tahpape gila taik tu. Terus pergi blik tidur mak aku. "Oh ibu ada". HAHAHAHA, sakai nak mampus kbai sedih aku baca.






PAST
PRESENT