Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Muzik.
Thursday, May 26, 2011 @ 9:58 PM


Merdeka.

Ayat yang sering digunakan oleh pelajar pelajar, setelah tamat peperiksaan. Aku pun guna ayat tu. Dulu. Sekarang tak lagi. Bagi aku, setelah tamat Sijil Pelajaran Malaysia, baru dikira Merdeka hoooray dah takde perkataan exam dalam otak. Kecuali dalam U. Heh. Bila nak pupus entah.

Esok aku muzik, mungkin dah dikira harini aku bebas dari PKSR 1. Esok bukan subjek teras untuk aku jawab. Senang kacang je muzik ni. Petik jari dah dapat jawapan. Muahaha, bajet. Tak, betul lah. Muzik senang, saya sayang cikgu Elani. Dia yang ajar saya Muzik. Sampai saya terror (Y) Saya bangga.

Eh aku belum hafal lagu lagu la :( Mygod. Mati terkangkang aku esok jawab lagu. Kena hafal ni kena hafal... Erk~ Aku nak cuba dapat 100% boleh tak? Doakan aku. Kalau aku tak boleh dapat subjek teras, 100. Aku nak muzik. Sebab muzik puuuun boleh menentukan masa depan, apa? Tu ha Beethoven kaya apa main piano buat show sini sana ^___^

Kira artis lah tu. Heh can go dai.

Oh ya, baru aku ingat. Aku belum dikira bebas lah dari PKSR 1, lepas cuti ada lagi 3 paper. Maklumlah, isnin tak datang kan. Alaaaaah bencinya! Hek.

Pemahaman, takde siapa dapat C. Alhamdulillah. 31 orang A, 11 orang B. Aku harap aku salah satu dari 31 orang tu, Amin.

Miera, Shasi, Wafa, Hajar masuk clever! Wah aku bangga. Nak jadi orang belakang hukkk xD Belakang pun jadi ler...

Takpelah, aku nak nangis sorang sorang. Bye. Doakan aku untuk capai keputusan yang baik!



PAST
PRESENT