Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Peminta sedekah jalanan.
Friday, May 20, 2011 @ 1:16 PM


Aku dengan Syahirah gila harini. Pergi jalan jumpa orang yang kenal then mintak seringgit. Cara dia senang je,

"Weh, nak singgit"

"Nak buat apa?"

"Saja"

Lepastu dapat, ramai lah kata macam tu, but ada setengah dorang main bagi je tak cakap pape. AKU BANGGA, Aku mintak dekat cikgu pun ada (Y) And all ada RM 12. Maknanya aku mintak dekat 12 orang.
Ramai lelaki aku mintak. Sebab laki bawak banyak duit do. Semua kawan aku takda sorang pun yang kedekut. And cuma dua orang je mintak ganti. Normal lah tu.

First, aku mintak dekat


  • Cikgu Malik
  • Cikgu Kamaruzaman
  • Aqil Fuadd
  • Aqil Hairi
  • Nazrul Danish
  • Marsha Haziqah
  • Danish Eizlan
  • Shahzreen Iman Jan (Y)
  • Adley Khairuddin
  • Aidil Hakimi
  • Nabil Fikrie
  • Adam Shah
Tu je. 12 kan tu. Ha, HAHAHAHA lawak la. Memang best sebenarnya jadi peminta sedekah. And yang mintak ganti cuma Danish Eizlan dengan Marsha. Yang lain semua terbaik ah HAHA. Aku dngan Syirah sebenarnya ni, Syirah cuma tak dapat dari 

  • Cikgu Kamaruzaman
  • Adam Shah
  • Nabil Fikrie
  • Danish Eizlan
  • Marsha Haziqah
  • Shahzreen Iman Jan
  • Aidil Hakimi
Maknanya, dia cuma dapat RM 5 lah eh? Kot. Ke aku salah, entah lah. Memang over ah aku. Maaf dan terima kasih ye semua BHAHAHAHA. Insya'Allah tak buat lagi xD *Contohi aku. Dari tak bawak duit belanja, terus hamek dapat 12 ringgit terus. Kk, aku bangga bye.



PAST
PRESENT