Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Rokok.
Tuesday, May 17, 2011 @ 6:40 PM


Entry ni pasal ayah aku. Pasal ayah aku yang dah berhenti merokok. Finally.

Dah berapa kali aku suruh ayah aku berenti rokok, berenti jugak akhirnya.

Dulu, ayah aku dah pernah berenti dah, tu pun sebab demam denggi, Lama sikit, ayah aku start merokok balik. Then Sabtu lepas ayah aku berenti balik. Tu bagus and ayah aku kata ayah aku takkan merokok dah lepas ni, semalam masa kat dalam kereta,

Ayah; Fiqah tk perasan lagi kan kak?
Kakak; A'ah *haha
Aku; Ape?
Lama sikit..
Ayah; Ayah dah tak isap rokok kan? :D
Aku; Eh a'aaa la! 

Tu jakun.

Aku bangga sebenarnya yeay ayah aku dah tak merokok dah. Bhahaha, okay bye. 



PAST
PRESENT