Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Selamat Tinggal,
Tuesday, May 3, 2011 @ 8:28 PM


Hihihi, tajuk macam tak boleh nak...... lagi. Diam kau, aku sedih.

Pilu.

Merana.

Gila.

Tension, yang mengungguli semua jenis rasa sekarang.

Okaylah, aku rasa macam, buat pertama kali aku menangis bila bibik aku balik indon. Bibik bibik yang sebelum ni takda pulak aku nak nangis, itu foyo namanya. Even bibik ni bukannya lama bekerja. Tak sampai 2 tahun pun. 22 bulan mungkin. Menurut mak aku lah.

Sekarang aku macam HESH, Aku dh takleh nak kata dah "Bik! Buat Milo". Balik sekolah tadi aku terus macam nak kata, 2 saat aku fikir "Oh bibik dah balik. Lupa pulak". Mulanya aku macam lek sudah lah kn, bukannya kena bersihkan tandas kalau bibik takda ni.

Hamek kau, tadi aku kemas rumah basuh pinggan apa semua. Baru lepas beberapa jam bibik pergi.

Lepas ni?

Haha, aku memang tak pernah tak over.

Orang lain tu yang takda bibik senang je.

Ok aku tak pernah takda bibik.

Aku nak gila rasanya. Weh, aku malas nak buat itu ini.

*Tak buat apa apa pun.

Aku bajet.

Kau? 

Abang aku kemas rumah, abang aku basuh pinggan \tipu je ni/ Abang aku susun itu ini apa semua dekat rumah, abang aku suruh aku kemas meja sebab abang aku nak tolong buat benda lain. Abang aku yang selalu hiaskan rumah, semua idea abang aku. Kakak aku?

Mak Ngah kata abang aku dengan kakak aku kena tukar jantina.

Abang aku pandai bab bab decorate ni macam Eric. ha ha ha, 

Kau ada abang macam tu?

Takda kan? So diam, jangan jealous.

*Aku memang tak pernah tak over.

Weh, kenapa aku puji abang aku.

Hm, bibik aku takda. Alahai penyakit aku menyerang balik! Oh My God, Penyakit Malatiratist. Kau pernah dengar? Memang lah sebab aku baru je hantam dalam 3 saat lepas. Malatiratist tu Malas. Tah apa aku merepek, kesiannya.

Aku rindu bibik aku :')

Sedih kan cerita aku. Bye aku sedih sangat uweeeeekkk uwekkkkk, *kesiannya. Bye.



PAST
PRESENT