Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Selamat Tinggal.
Saturday, May 21, 2011 @ 10:40 PM


Assalamualaikum. Aku disini menghadap komputer riba mengupdate blog sambil makan Mee Goreng yang dibeli oleh Ayah Teh di mana ntah tak tau :/

Aku sedang cuba membuat ayat seperti dalam kertas penulisan BM. Sesiapa budak sekolah aku yang sedang membaca ni, tolong beritahu cikgu Elani bahawa aku takkan hadir hari Isnin oleh kerana aku sekarang berada di Penang, (kampung), tujuan untuk menghantar kakak aku dan Kak Wani ke Perlis. Hampeh. Juga ingin menjenguk Tok dan Tokwan aku yang sedang sakit.

Tokwan comel lah tadi.

Rindu dekat Tokwan. Baru berapa jam lepas aku bertemu dengan beliau.

Ok, aku taknak putar belir cerita. Aku nak tulis tentang topik asal. Kakak dan Kak Wani,

Lepas ni aku sepi.

Takda musuh.

Dekat rumah.

Gila.

Bye, Kakak.

Ok lagi sakai. Mungkin esok aku akan menitiskan air mata buat pertama kali kerana KAKAK aku. Ok, Insya'Allah lah tu. Sebab aku rasa aku takkan nangis sebab dia :/ Atau mungkin, aku memang nak terkeluar air mata tapi aku tahan. Tengok lah esok apa jadi.

Abang Faiz, harap anda bersabar dengan kepergian kakak fiqah ke Perlis. ha ha ha. #Ayat mintak lempang tangan belah kiri je.

Jadi Kakak dan Kak Wani, harap korang bahagia lah duduk sana ye. Harap korang sama bilik #Kakak aku penakut LOL kidding maksud aku pemalu. ;Cantiknya ayat cover aku xD

Jadi kakak dan kak wani, good luck. Semoga korang happy masuk situ. *android dan blackberry? XD



PAST
PRESENT