Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Seorang anak dara.
Monday, May 2, 2011 @ 2:43 AM


Okay title macam tak boleh nak hebat lagi. OKKKKK, TAK HEBAT MANA PUN. Terima kasih, awak kerana menyedarkan saya bahwa title tu tak sehebat title blog awak. Ok fine macam saya peduli.

*Harini aku nak sopan menggunakan kata ganti nama sebagai SAYA.

Jadi, awak. Rabu ini dan hari hari yang berikutnya selepas hari Rabu akan menjadi hari yang sangat membuatkan aku gila stress tension dan seumpamanya. Perlu ke aku bagitahu sebab nya? Takpe jangan risau, perlu tak perlu aku akan tetap taipkan sebab nya kenapa.

Bibik aku akan pulang ke Jakarta.

Kau kau dan kau jangan nak bajet kalau masih mempunyai bibik yang setia taknak meninggal kan kau dan family kau okay. *Tetiba kau.

Maaf, terlepas menggunakan kata kau. Patut nya awak eh. Maaf terbiasa menggunakan perkataan kau. Er,

Jadi mak aku dah pun menentukan kerja kerja yang patut dilakukan oleh aku dan adik beradik yang lain.

Aku, kena kemas bilik tidur semua orang. Er?

Kakak aku, lipat baju sidai baju dan semua.

Abg aku, tak ingat.

Abaikan. Siapa yang menganggur lagi tu, atau sesiapa yang baru habis SPM perlukan kerja, boleh jadi bibik dekat rumah aku. Takde larangan. Sila sila amik borang! Dengan penuh ketidak sabaran aku akan setia menunggu untuk bibik baru.

Ada ke bibik baru?

Mak aku kata maybe takda.

Sebab dah takda orang lain nak kerja like heh aku nak bibik baru lah.

Aku dah jadi anak dara lah kan, nanti buat milo apa semua sendiri. Mana ada dah "Bik, buat milo"

Alahai sedih nya. Macam nak nangis.

Kesiannya aku.

Aku sedang bosan.

Melayan kerenah diri aku sendiri.

Membuat aku jadi gila.

Apa yang patut aku buat sekarang.

Online facebook, aku sedang online. Tapi, kosong.

Yang online, 30 orang. Tapi hampa, satu orang pun tiada yang nak tegur aku. Malah, semua nya yang aku jarang chat.

Hampir aku lupa, aku sedang chat dengan seorang perempuan lah! HAHAHAHA, maaf aku lupa.

Nama dia Aleisya Az, dia ni hot gila bab satu dua tiga dan bye aku nak chat dengan dia sampai tiada waktu untuk korang. HA HA HA, patah hati ye? Macam aku kisah kbai kesiannya aku syok sendiri.



PAST
PRESENT