Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Yeay!
Saturday, May 14, 2011 @ 7:27 PM


Semalam aku tidur pukul 3 pagi sebab mentang mentang harini cuti. Kejap lagi pun sama lah tu nampak gaya nya. OTP dengan wawa semalam bukan main lama!


Beberapa hari lepas, blog bermasalah kan. Aku memang dah jarang update blog sekarang sebab, entah lah. Fokus untuk kemas rumah.


Belajar?


HAHAHA, lupakan, takpe aku belajar jangan risau.


Isnin ni ada sambutan hahahaririri guru do. Aku tak beli hadiah lagi ni. Esok ah cite die D: Nak beli cake. And fo sho hadiah special mesti untuk cikgu special, Cikgu Elani. Kalau lah Puan Ropidah datang...


Tu cake, hadiah? Kena fikir ni :/


Aku bajet je ni. Last last pergi sekolah tangan kosong. Lagi sediiih T_T


Hahah. Takpe, aku harap keadaang mengizikan aku untuk beli hadiah special untuk Cikgu Elani <3 dan cikgu cikgu lain. Terima Kasih semua cikgu sebab ajar saya :D


Iloveyou, Cikgu :)


Okay bye Assalamualaikum :)



PAST
PRESENT