Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





._.
Thursday, June 30, 2011 @ 5:38 PM


Hmmm, boring gila.


Tadi sukan as usual this week busy with kokurikulum :> Minggu koko yaw! Mereka yang terlibat dalam acara je sukan. Aku sebagai tukang penyibuk hanya mampu tonton mereka lompat tinggi serta lumba lari sambil jerit jerit nama mereka yang aku kenal tanda beri semangat. Eleh. Lompat jauh dengan lontar peluru, boo! Takde sape tengok. Boring x)


Congrats, Harris Izuan. 


Menang lompat tinggi. 1.25 bhai. Tinggi tu. Takda siapa lepas kecuali dia. Aqil, sewdih gila tak lepas lepastu kaki terseliuh. K aku sedih. Congrats Harris for the second time. Kau bukan kenal aku pun sebenarnya -__-'


Ada pulak aksi peluk peluk Harris masa dia menang tadi (Lelaki je eh).


Aku Addeena Dania and beberapa orang duk bawah payung sir. Panas waktu tu. Kitorang bertuah ._. Wawa payung dengan cikgu Elani. Payung sir besar, takpe. Ramai jugak duk bawah payung sir. Bawah payung cikgu Elani sorang je lah, Wawa HAHA.


Masa rehat aku tak makan sebab masa sampai sekolah terus sukan, tak dengar loceng so aku taktahu bila rehat. Bila 11:10 baru aku sedar dah habis rehat. WTH? Aku beli roti je makan. And Milo.


Tak belajar langsung harini. Buat penat bahu je galas bag x( Esok malas nak bawak bag! Hish.


Nuha lumba lari, dapat nombor 3. Time lari tu boleh pulak jatuh? Jatuh sikit lah. But still dapat nombor 3. Congrats yaww. 


Lepas sakit pi dating dengan Nazrul Danish? Lupa aku terus. Kthx.


Aku duk dengan sir je lah, berpisah dengan Wawa. Uish. Sedih je cite.


Aku paling sedih time Aqil jatuh. Bila dah tak lepas lompat tinggi dia merangkak lepastu cikgu dukung dia. Tu paliiiing best. Nuha gelabah je. Ok, aku yang gelabah. Tp tak risau pon? Terkezut beruk aku tengok mamat gangster kena dukung. Arisha Khairin Aisyah Adam Ezzam and all yang tolong Aqil tewwww bukan main yaww x)

 Whatever whatever, Shahz lari pun nombor 3 tak silap aku? Ke nombor 4 tah aku tak perasan? Masa nak last tu dia semput haha.


Syhrh patutnya lumba tapi dia tak lumba sebab masa Hari Sukan tu dia tak dapat datang so kena tukar orang. Cian gilerw.


Siapa lagi eh? Aku?


Aku hanya mampu ternganga melihat mereka yang menang sebab aku tak terlibat dalam apa apa acara. Sungguh, sedih.


Esok last day training. Sabtu ada ape tah kat sekolah, aku malas gila nak datang. Nak rehat after walking around the school. Penat, panas. Hitam habis muka aku. Orang minyak pun boleh dikatakan kembar. K aku memang hitam dari dulu.


Ahad ada hari sukan dekat LGM, aku datang aku datang! Nak lepak dengan siapa? Oh wawa.


Isnin cuti oyeahoyeah.


SELASA? Eh Selasa 5 July kaaaaaaaaaan? Hihi 11 months oredi? Yeay! Tak, sebenarnya ada lagi sebab yang lain aku tunggu sangat 5 July ni. Bukan pasal kurakura je :>

Okay lah, bye :D



PAST
PRESENT