Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Budak tak matang.
Sunday, June 26, 2011 @ 2:08 PM


Kahkahkah. Tajuk tu macam lah aku ni matang sangat. Eh so whatt x) Aku nak cite ni. Dia ni aku tak kenal pon. Aku kenal dari kakak sedara aku. Budak ni memang serious tak matang. Umur 12 tahun perangai macam darjah empaat. Hm lumrah manusia.


Dia paksa semua orang maki sorang budak nama Hajar. Aku pun tak sure jugak kenapa. Hajar tu standard 5. Tp Hajar tu baik je. Budak ni yang over. Dia paksa semua orang suruh maki Hajar tu tapi semua taknak. Ye ah, buatpa nak maki orang kita tak kenal kan? Lpstu bila aku dengan kakak sedara aku kata taknak, dia kata


EE BODOH!


Mcm WTF? Budak ni kenapa sebenarnya? Tak reti ke maki sendiri. Asal kena mintak tolong orang. Nak mintak tolong pon bebaik lah kan. Bila orang taknak cuba la pujuk ke apa ni cakap orang bodoh tak da kerja. Dia add aku, lepstu cari gaduh.


Kau ni sihat tak sebenarnya?


Nama dia Fazira Ira.


Aku tengok status dia semua baik je tau, pasal Islam. Pakai tudung lagi. Tp perangai sebenar macam asdghjkl. Tu la, pakai tudung tak bermaksud kita baik eh. Ada je orang pakai tudung tapi perangan macam ape je.


Dia cari pasal dengan ramai orang. Tp orang yang back up dia sorang je. Orang back up hajar ni berpuluhpuluh. 


Dia siap buat page Anti Hajar lagi.


Jahat sangat.


Hm nak buat macam mana kan? Otak terbalik. 


Kitorang semua cakap bebaik je. Dia reply "So?" "Sooo?!" Sakit hati gila la cite die.


Kalau nak baca apa yang kitorang chat, add dia - Fazira Ira. Then baca lah kat wall dia. Semua marah dia. Semua kasi advice. Tp dia punya reply macam ba. 


Ok bye (:



PAST
PRESENT