Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Cuti 2 Hari macam biasa.
Saturday, June 18, 2011 @ 3:03 PM


Saya tak happy harini. Zzzzzzzz, i guess.


Wafa, pergi Clever. She is very lucky :') Tahu tak Clever tu apa? Rancangan dalam TV channel TVIQ tu. Kalau taktahu ni confirm tak pernah tengok TV.


Nuha, Syahirah dan kebanyakan dakdak sekolah aku, pergi kem dekat UKM. Aku JEALOUS. Yang ter amat. Sebab aku tak dapat pergi lah kan >:) Mak aku baik.


Wawa, TAK SEKOLAH 3 MINGGU. Over cuti. Oke dia sakit mata.


Aku? Dua hari ni aku duduk rumah tak buat pape online 48 hours (2 hari). Tak henti. Al-maklumlah laptop sorang satu dah sekarang >:) Kakak pergi Matriks, sekarang kami be-bas.


Rumah makin hari makin bersepah. Macam reban ayam pun ada. Ah! Aku tension nak kemas semuanya! Semua angkara Danish Hakim! (Budak menyemak dekat rumah aku).


Sesungguh nya dia bukan adik aku.


Hahaha. Nasib baik bukan. Kalau tidak, aku taktahu apa jadi dekat dia. Zz. Sebab tu aku tension kalau dia ada dekat rumah. Kerjanya bersepahkan rumah orang je. 


Lempang sikit, nangis. Huk elaaaah :'O


Well. Wawa deactivate FB sebab mak dia suruh. Aku sedih :'( Sobsobs TT^TT


Selalunya dekat chatbox facebook tu sampai 70, 80++ orang online. 90++ pun ada. Lagi lagi waktu cuti macam harini. Tp semua pergi kem ape semua tu, 40++ je on T__T Sedihnyew takde kawan nak chat. Aighhhhhhhh! >.< Ape korang buat dekat sana? Ce cite doh. Aku jealous nak mati. Sumpah.


Oh well, budak tu ex-bff aku tahun lepas, dia block aku. Bukan yang perempuan haritu yer. Mmg aku delete dia dah before tu, lepastu dia block aku. Whtever, aku still boleh bukak prof dia sebab aku pandai >:) Hihihi


Oke, bye semua! xD



PAST
PRESENT