Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Domo-kun.
Saturday, June 25, 2011 @ 4:02 PM


Bonjour.


Okay, aku nak cakap pasal domo. Kalau taktau domo tu ape, search dekat google.


Aku suka domo. Ramai suka domo, kan? Comel. Macam a little box man. But domo is cute-er. Oh well, Aku dengan Harith Syaza Shahmiiiii tu ler yang memang domo fever. Daripada Bieber Fever, en harith?


Aku memang nak sangat lah kan patung ni. Oink oink, kalau boleh nak bilik aku semua nya domo. Wallpaper, langsir. And all. Banyakbanyak teddy bear domo pun cun. Aighhh harapan.


My birthday falls on 25 July and i ask all of my friend to buy me a domo ><" Patung tu~


Muka tak malu mintak orang. Kahkahkah, aku update blog haritu Marsha kata dia nak belikan kehkehkeh :3 Aku mcm nak lompat je. Sampai kepala terantuk bumbung.


Harith pon kata dia nak bagi.


Daaaaah Aisyah pon.


Ramai lagi lah kan cite die.


Kalau sume bagi aku, oke koleksi teddy bear domo kat rumah aku. Eh, happy nya kalau ada domo banyakbanyak!


Harapan.


Alaaaaah please kawankawan? Nak domo :'< Kesian aku. Nak nak nak pwish :'>


Korang belikan, aku jadikan korang bestfriendforever sehidup semati doh!~


Macam lah korang kisah bhahahaha okay bye :-*



PAST
PRESENT