Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Thursday, June 16, 2011 @ 7:34 PM


Hi assalamualaikum. Aku dalam mode yang tak berapa nak baik sangat macam tadi lolz. Sakai nyew I mak nyah. Jangan nya jealous hukz T_T


First, result exam aku teruk. Seteruk yang boleh. Bagai pen merah cucuk cucuk kertas tu keluar darah tulis markah 46%. Ayat apa aku guna tu. Takde 46 tu aku reka je huk alah.


Takde lah saja entry macam nak sama dengan Danial Imran en cepuk kang tak pasalpasal masuk kubur kena belasah dengan Amelyn. Maaf Amelyn no worries saya gurau jaaa hukz T_T Mati lah aku.


Eh semalam kan, aku macma blur gila masuk kelas tetiba Pn Jane suruh pergi depan buat oral test. Aku macam blur taktau pape. Aku buat periksa so aku taktau hw ke pape ke hesh. Aku rasa macam nak tumbuk Pn Jane masa tu pun adew.


Kau bayangkan masuk kelas ttbe je cakap pasal oral test. Aku belum ready ke hape lagi.


Pergi depan kelas. Aku diam. Memalukan diri dekat depan macam orang bodoh. Sumpah aku malu. Malu tak terkata. Kena marah dengan pn Jane, bukan main lagi. Kata kata pedas dalam bahasa english dia tu. Eh, kalau dah taktahu pape, tolong diam. Ok. Haha.


Dia marah aku. Bukan main kepalang lagi. Dia marah budakbudak pandai tu, baik je. Takde lah marah over macam aku. EH PUAN JANE, PILIH KASIH GILA. APA KAU INGAT AKU KISAH SANGAT KE? Boom, tak berkat UPSR kang haha.


Aku rasa besok tknak datang tp Syirah macam mane hurm. Tension! Boiii :*



PAST
PRESENT