Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Kelebeeer.
Friday, June 24, 2011 @ 7:38 PM


Ce teka ce teka keleber tu pew. Tu bahasa over, dalam betulnya 'Clever'.

Oh well kawankawan saya semua pergi clever. Dan juga pergi FRIM. Eh saya menyampah la semua pergi! Asyik saya je dok rumah macam nak pergi lari kat hutan lepastu jumpa Sari yang berlakon cerita Seru tu. Oke tak.

Kawan kawan yang pegi clever tu, eh sekolah mana menang ni? Kalau sekolah kita menang, saya nak jerit Hoorey. Tapi kalau bukan, saya tepok tangan tak ikhlas je untok sekolah lagi satu tu. Tepok menyampah.

Yang pegi FRIM tu lagi best. Ee aku tak kisah la rumah sedara aku kat sana! Kahkahkah kidding je. Menyampahs~

Hurmmm itew badmood ah ceni.

Tadi saket hati betol dekat sekolah. Sebab saya masok bilik guru lepastu dudok kejap saja je nak amik angin. Aircond kan sejuk. Lepastu ada cikgu petang gedik mana entah cakap;

"eh, awak ni cari apa? tunggu apa?"

aku diam.

"awak ingat bilik guru ni tempat apa? tempat lepak? dah dah keluar sekarang."

WTH? dah la aku sorang je. aku taktahu nak pegi mana.

memang sakit hati betol aku tengok muka cikgu tu. macam nak tembak bagi mampos. suka hati aku la, macam kacau kau pulak dalam tu. huk alah. HAHA.

Lama sikit aku duk dengan anak puan sham. Lama sikit Nuha datang. Lama sikiiiit..... Nuha dating dengan Nazrul Dan dan dan dan danisha. Amboi HAHAHAHA oke byeeeee :-*



PAST
PRESENT