Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Amelyn :)
Thursday, June 9, 2011 @ 6:24 AM


Aku pening.

Separuh otak aku hampir hilang, terbang melayang.

Heh. Mimpi lah kau nak tengok otak sendiri terbang.

Aku ada soalan yang dari dulu memang aku tertanyatanya, siapa yang pandai, tolong jawab.

Kalau orang hilang ingatan, accident atau apa, alah macam yang biasa cerita indonesia tu, (kita bukan cakap pasal cerita indon,) pasal hilang ingatan. Kalau orang hilang ingatan, dia lupa segalanya. Setiap apa yang previousprevious dia pernah buat selama ni lah kan. Oke, aku nak tanya, kalau dia hilang ingatan, dia ingat tak apa yang dia belajar dekat tadika dulu, seperti ABC - 123 - Alif Ba Ta. Hmph,

*entah kenapa soalan bodoh ni terkeluar dalam otak aku*.

Baiklah, kita boleh straight to the p-p-p-point sekarang. Amelyn, aku dah tukar wajah blog dia. Tapi malang, aku sendiri kecewa. Sebab aku berusaha untuk ubah warna tulisan tu. Tak berhasil. Sorry, Amelyn. Kalau nak yang baru tolong bagitahu. I will do as fast as I can =) Itu je yang paling lawa aku jumpa. Maaf lagi sekali,

Kalau ada apa apa boleh bagitahu. Namy tolong. Mwehehe :3 Entah kenapa aku baik sangat tolong semua orang buat layout padahal layout sendiri macam taik ayam (",) Aku dah malas nak tukar layout aku sebab nanti hancur terburai. Wooopse "/

Hm, sekarang pukul 6:30 pagi dooo! Heish. Baik aku tidur sekarang, Or else, I will busy hearing my mom's nag. Er, betul ke ayat aku? Jangan buat aku malu ahahaha. Kboiii :*



PAST
PRESENT