Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Habbo.
Wednesday, June 1, 2011 @ 12:50 PM


Woot woot, you know semalam I tidur pukul 6 pagi tepatzzz. Wuwuwu. Siapa kisah. Ramai lagi yang tak tidur langsung duk on FB tuw.

Tujuan aku tidak tidur, walaupun muka mengantuk macam asdfghjkl :o :o Adalah kerana ponponpon. Alaaah kerana tajuk tu la, Habbo---.

Aku online habbo dengan Wawa dengan Afirul :@ :@ Kitorang cari gaduh sini sana. Ada budak nama Kentot..94 dia cari pasal. Tak puas hati lettew ada penyakit kentot 94 kali sehari kan. Watlek brader nanti sembuh lettew. Hukzzz ^__^

Poda, gaduh punya gaduh last last aku ignore je. Malas nak layan, aku dengan Wawa sama sama report dia. Kena banned. 2 minit lepastu dia datang balik. Kitorang pun pelik lerr~

"Hi, seronok tak aku datang balik?"

Alahai dia ada banyak acc rupanya. Lempang kang melambung. Eh ni Mail Lambung la, :@ Dah diam.

Memang tak aa pergi semua tempat buat quest apa semua patu cari gaduh, ada la semua pakai baju sama pastu jalan jalan macam kembar tiga alahaiii cian T_T Aku sedih sangat tengok kitorang semua masa tu Ahahaha. Normal lah tu kan, budakbudak lolzzz,

Oke dah malam ni nak habbo lagi kboiii muah skit :* Ahaha -Eyha Pakmin tut tut-.



PAST
PRESENT