Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Amirah(s).
Thursday, June 2, 2011 @ 11:07 PM


Apakah aku dah taksub dengan tulisan yang bernama Georgia ni? Ah loser nya aku. Aku mula minat dengan tulisan ni pun dari kakak sedara tercinta aku; Nani. *tercinta ke?


Oke itu bukan topik yang patut kita bahaskan harini. Ini soal kakak aku yang loser, yang berada di Matrikulasi Perlis tu (perlu type penuh penuh nanti orang tak faham) Singkatan bagi nama tempat kakak aku belajar tu Matriks Perlis. Alaah jangan lah purapura tak tahu. Heh. *bajet terror.


Agaknya siapa yang rajin nak kira berapa post aku dah habiskan untuk tulis pasal kakak aku?


Membaziaq.


Oke *keningkening*. Padahal aku tulis dengan kehendak diri sendiri bukan dengan arahan orang lain.


Baiklah, kakak aku yang typical loser ni, oke lah tak *toinggg*. sedih pulak kang kakak aku kena kutuk dekat blog adik tersayang sendiri. Kakak aku yang comel tu dekat matriks ada masalah dengan rakan sebilik. Lebih seru lagi disebut, roomate. Betul kan aku eja? Jangan buat aku malu hahaha.


Masalah nya, kawan dia bajet senior nak arah kakak aku share makanan lah apa lah. Apa dia ingat makanan kakak aku tu guna duit mak bapak dia ke? Dan kakak aku ni pun satu dua tiga, dia tak melawan. Dia call mak aku je nak mengadu. *loser*. Tak aku tipu je.


Dia mintak tukar bilik. Tak tahan mungkin, dengan sikap roomate dia yang teruk tu. Amirah oh amirah, apahal kau teruk sangat. Bajet nak mengarah orang. Apa kau fikir kau senior kakak aku ke apa? Balik la woi.


Amirah tu nama minah tu eh bukan kakak aku.


Kalau aku jadi kakak aku, keputusan aku memang bukan nak tukar bilik. Better melawan. Tunjuk la berani sikit kan muahaha.


Kakak aku kata dia tu teruk, dia suka kutuk orang ke hape entah. Tak teringat pulak tapi kakak aku kata dia dengki kakak aku ada dengan Kak Wani. Al-maklumlah cousins. Ah! Tahu lah kau tiada saudara yang bersama dengan kau waktu kau nak berambus dari rumah kau tu kan. Takda kawan,


Kakak aku ni lembut, sopan. Bukan macam adik dia dua ekor ni. Perangai macam ayam (",)


So sekarang kakak aku dah berpindah bilik. Apa agak nya Amirah tu nak kata pada kawan dia tu entah lah. Mungkin sahaja mereka mengumpat pasal kakak aku tu. Tapi siapa yang kisah. Hidup kakak aku. Mereka siapa nak atur kakak aku?


Oh yeah, Amirah gedik >.<


But before tht, masa festaim aku berjumpa dengan Amirah (roomate) tu. Dia baik. Cantik. At last gitew perangai dia ye. Kalau setakat muka lawa perangai macam syaitonirajjim tak payah la. Kbai. 


To kakak; Jangan ada masalah kat bilik yang baru lagi ni sudah la yerrr~



PAST
PRESENT