Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Kampung, here I come.
Thursday, June 9, 2011 @ 3:55 AM


Assalamualaikum. Hiii. Saya seronok sangat harini. Rasa sedih pun ada sikit. Ahhhh, peduli apa. Rasa gumbira tu tetap #1 :"> Kenapa?

Esok saya akan balik kampung! *Lagi sekali*. Esok lebih meriah lah kot, sebab Mak Teh ikut serta. Kak Nadia pun ikut. Kak Nadia tu kakak sedara saya paling sporting wokay. Kembar beliau, Kak Najwa lagi sporting. Siap topupkan saya lagi Hahaha. Okay duadua best (Y). Tapi, Kak Najwa ikut tak eh? Hmmmm :/

Kak Nani, katanya ada tuition. Entah saya tak pasti. Family saya terlalu ramai untuk kira mana yang pergi dan mana yang tidak. Yang penting, saya pergi. :">

Esok bertolak malam, sama macam haritu. Haritu??? :/ Um, barang barang baju baju saya belum pack satu pun lagi. Esok siang baru saya nak pack. Malas nak pack awalawal. Takut esok bangun tidur takda baju nak pakai, nanti kena selongkar dalam bag baju. Malas. 

Esok saya tak pasti sama ada saya stay di kampung, halaman rumah Yong dan Mak (Mak tu nama panggilan nenek saya. Saya tak panggil nenek :">) Ataupun stay rumah Uda. Langsung taktahu. Saya jugak taktahu sama ada ayah saya ikut ke tidak pergi balik kampung esok. Ayah saya busy kebelakangan ni.

Esok juga, saya akan bertemu dengan kakak saya. Kot. Saya rindu sangat dekat kakak saya. AUCHHHH ♥ Tak, saya tak rindu pun. Gurau jehhh (",)

Saya bosan taktahu nak buat apa. Boringnyaaa harini. Saya tengah hairan, apa lah barang yang kena curi di rumah sepupu saya tu? Hm, 

Um, saya tak sabar tunggu Hari Raya Aidilfitri nanti, nanti dapat duit raya banyak banyak :"> Nanti dapat jumpa semua orang. Nanti dapat makan sedapsedap *NYAMNYAM*. Semua nya nanti. Aighhh >.<

Saya rasa takda orang pun baca ni. Oke byeeeeeee :D

Kampung, Here I come babeyhhh! KIKIKI XD



PAST
PRESENT