Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! Pepeperomromrompak.
Monday, June 13, 2011 @ 3:51 PM


Assalamualaikum wbt.


Harini saya nak cerita pasal vavi yang vavi la. Tak tahu eh vavi tu apa? Vavi tu babi. Ha k, babi tu pulak perompak. Kahkahkah. Macammacam nama sungguh. K whtever.


Ok saya ulang, rumah saudara saya dimasuki perompak (s). Saya sebenarnya malas nak tunjuk gambar dia tapi macam nak tunjuk jugak la. Takpe, klik bawah ni.


SINI.

Macam macam perkataan keluar dari mulut saya dan mak saya :3 Kuajaq sungguh. Heh, vodoh you know vodoh -_-' 


Rajin betul sepupu saya kan dia kemas semuanya balik. Hm, rumah saya pernah kena masuk pencuri sampai 4 days in a row sekali takde la sampai berselerak gitew. Pencuri rumah saya ni baik sikit, dorang curi yang depan mata je. Tapi tetap macam setannirajim jugak la.


Btw, tadi saya tak datang sekolah sebab mak saya tak kejut sebab mungkin dia ingat saya penat baru balik dari kampung semalam. Dan masa kat R&R Bukit Gantang saya nampak cikgu Hasfariza. Eh korang, dia datang tak tadi? Saya rasa macam tak je sebab saya nampak dia semalam kat kawasan rehat bukit gantang tew hm haha.


Oh ya oh ya!


Afirul Azari, HAPPY 13th BIRTHDAAAAAAAAAYYYY! :)



PAST
PRESENT