Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oh! ._.
Thursday, June 9, 2011 @ 5:07 PM


GAMBAR DIBUANG.

That's Danish. Danish Hakim. Who always can make the big upsad face appear on my face (-_-) Bukan upsad, muka bengang. Er, heish. Tibatiba aku baik semacam rasa nak amik gambar dengan dia. Boo (N) Haha, eh. I used to be more cute-er than him when I was 3 years old. Or maybe six. Dah, I am cuter than him! Even now -_-" Lol, macam confident gila cakap. 

Well, aku boring. Semua dah tak online! Kejap lagi aku balik kampung. Dah kena marah tadi tak pack barang lagi. Too lazy. Lalala. Hell yes, tadi memang aku ada upload gambar ayah aku kan. Mak aku suruh tu, lepastu internet terputus. Di mana gagal rancangan aku untuk delete post tersebut balik.

At last, delete jugak. And this entry will replace the previous entry tibatiba gambar lama ayah aku sesat :/

Sorry kepada mereka yang rajin sangat bukak blog aku tu tibatiba refresh ada lagi entry baru. Oh well, aku nak buktikan bahawa aku lebih comel dari Danish. So here --->

 I know i'm cute so please, be honest \m/



PAST
PRESENT