Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Royal School Of Music?
Monday, June 27, 2011 @ 10:31 PM


Hello, people.

Just got back from my piano class and i've got a really good news. For myself, ofcourse x) Haha. Tadi after main piano apa semua suddenly teacher tanya dalam bahsa omputih lah kan, aku translate sebab aku takut broken english kahkahkah ._.

"Boleh exam tak minggu depan?" She speaks in english, I repeat. Dia tanya macam tu sebab aku kan UPSR tahun ni. Takut mengganggu or anything.

"Yes, I can."

"You sure?"

"Yes,"

Then dia suruh aku tanya ayah aku lah kan, sama ada ayah aku bagi ke tak. Dia kata dekat Royal School Of Music. Siap tulis lagi dalam buku aku ni and dia kata dia bawak aku pergi sana untuk daftar what so ever untuk test aku. So that aku boleh skip one grade. 


Dia kata, aku dengan sorang murid lelaki dia, Ryan je yang paling bagus pun dalam kelas tu. Yang lain semua hampeh, lambat belajar. Takda piano kot. But aku tengok masa dorang learning dalam kelas pon mainmain. Zzzzz~


"Proud of yourself, are you?" Kami duadua gelak. And then dia kata ada mamat dari London nak try aku, dia akan tulis lah kan nama aku and whatsoever yang perlu sebab tu aku kena ikut. Semua mat omputih. Aku kena belajar english lagi ni :O Haha.


Royal School Of Music tu kat mana pun aku taktahu. And dia kata Prince William yang baru kahwin tu, entah aku pun tak kenal. Dia punya bapak pun prince. K tak perlu tahu pun sebenarnya, Prince William punya nenek ni yang own the Royal babablabla of Music ni, Patron Queen Elizabeth? Yes, dia ada tulis dalam buku aku haha. And aku macam GILA AH AKU TERPILIH?! *Muka anoyying bajet bannga*

Yang lambat semua tu tak dapat pergi cause dorang lambat belajar lah kan Haha.


My god.


Aku happy gila macam nak melompat kahkahkah. K boii wish me luck next week :-*



PAST
PRESENT