Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Sorry ayah & ibu.
Monday, June 20, 2011 @ 6:03 PM


Wuu. tajuk entry macam tak boleh suspen lagi. Oke, diam.


Jadi, ya. Aku baru lepas nangis. Huahua. 


Kakak, jealous yerrrr tak dapat on. Belajaq elokelok dekat Perlis. I dont miss you at all.


Hahahahaha. Tu bukan topik kita ye. 


Tadi pagi ibu kejut aku dalam jam 6:40 pagi macam tu lah kan, as usual pergi sekolah. But then aku kata kejut pukul 650 sebab aku mengantok gila nak bangun. Tiktoktiktok aku rasa macam baru 2 minit ibu kejut aku bangun, aku kata "Sekejap". Aku tidur balik. Sampai lahh 720 pagi ibu bangun ibu kata "Ya Allah dah 720, afiqah. Amir pergi kejut ayah. Haish afiqah ni selalu sangat tak pergi sekolah". Aku dengan muka selamba badak main tidur je tak peduli langsung.


Lepastu tadi petang bangun terus makan lepastu mandi. Aku pagipagi tadi memang muka selamba tak kisah, tapi bila dah segar lepas mandi macammacam aku fikir.


"Syhrh macam mana eh?"
"Pn Jane?! Alamak, ORAL TEST!! Lupa -.-"
"Hm, ayah balik nanti mesti kena marah.."


Macam macam. So bila aku fikir balik, banyak kali aku tak datang. Keputusan makin merosot. Dulu dulu mana pernah aku kutip C dalam periksa. Sekarang? Jangan kata 1 C aku kutip, 3 C pun ada. Memang merosot gila. Aku pun sedih. Sobsobs.


Aku memang rasa bersalah gila dekat ayah aku. Apa aku mintak semua ayah aku kasi, Piano tu sampai beribuberibu bapak aku bagi macam tu je. Takde kena tunggu sehari dua hari, aku mintak terus dapat. Terus beli. Ayah aku mintak 5 A pun kena tunggu sebulan dua bulan. Aku teruk.


Aku takut nak face dengan ayah aku harini. So aku hantar msg dekat FB, aku hantar dekat ayah aku panjang melebar. Msg punya msg, tetiba aku nangis. Peh, sedih gila la. Ayah aku kata, dia sedih sebab dulu aku pandai, sekarang merosot bila ada facebook (?), ayah aku sedih sebab score A bayar  sampai 700+ aku bukannya buat. 


Memang nangis teruk gila la kan. 


Sempena hari Ayah, ini pulak aku bagi. Memang aku mengaku aku teruk sangat.


Sorry, Ayah. Sorry Ibu. 


I promise i'll make both of you proud of me one day :) 


Bye :)



PAST
PRESENT