Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Suka update banyakbanyak.
Saturday, June 18, 2011 @ 4:50 PM


Menyampah ke baca blog aku yang selalu update dua entry sehari? Kalau menyampah tu, pangkah la.
































Ada lagi?






























Aku kata pangkah kan?






























Oh lalalala, aku sekarang tengah chat dengan Amelyn (Kawan baik aku). Kalau aku ada pape masalah pasal aku dengan sesiapa je lah kan, aku cerita dekat dia doh. Muahahahahaha >:) Mekasih Amelyn. Lepastu aku chatting dengan Miera, guna Morse Code. Pelik pelik je.


Aku rasa mcm isnin taknak datang sekolah. Tak pasalpasal dapat surat amaran haha ish taknaktaknak. 


nanti aku nak buat entry rahsia lagi lah lepastu nnt aku lupa apa password dia bye.



PAST
PRESENT