Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Wawa -.-
Tuesday, June 28, 2011 @ 8:08 PM


Hehe, Heyyylo readers :B *Bajet macam ada readers padahal takda.

Hmmmmmm, tadi macam first time pulak jumpa Wawa en. Sebulan Sehari weh tak jumpa kawan baik! Memang naik gila. So aku yang rindu tahap gaban, masa masuk kelas time pagi, lama sikit aku turun tengok Wawa. Ok jumpa centu centu je sebab kitorang everyday chatting dekat facebook so takde ah rindu sangat plus kitorang webcam jugak, what? Hihi :B

Bajet tadi kata rindu tahap gaban.

"Aku nak gi rumah kau do" - Wawa

"Jom aaaaah!" - Aku


Kitorang turun tangga pergi tempat Public Phone. As usual call parents Wawa lah nak tanya boleh ke tak. Memang tiaptiap kali kalau wawa call parents dia tanya benda sama je sebenarnya. Mak dia pun macam tahu tahu je..


"Ma harini adik gi rumah Fiqah tau?"


"Hmm yelah"


"Ok bye loveyou"


Senang je. Kahkahkah, mak dia macam faham je kitorang lama tak jumpa ._.


***


Kat sekolah tadi tak belajar langsung! Pergi sekolah letak bag turun bawah jumpa wawa jap, then kumpul dekat padang. Started aaah all those kind of acara like Lumba Lari and more. Ikut rumah sukan lah kan. Rumah aku lompat tinggi and lontar peluru. Both tak lepas. Macam the hell je. Selalu pergi koko tapi loser jugak.


Well yes at first aku dengan semua plan nak langgar je tiang tu (lompat tinggi) tapi aku macam sakai gila asal aku pergi lompat. Eeeeeeeeeeee, jatuh. Buat malu je. After that kaki aku sakit gila nak mati. Tumit aku, paliiiing. Urat kejang. Aku macam tak boleh jalan.


Lepas lompat tinggi, lontar peluru. Ni paling best. Aku sebenarnya tak reti main lontar peluru but its the easiest way to got points for rumah sukan kan, aku main je. Ikut suka hati mak bapak tengok orang main acane, aku tiru je. 


Aku baling bola tu, "2 markah!" Cikgu cakap. K aku macam k dah. Aku pergi belakang cikgu terbeliakkan mata kat aku "OIII! BATAL!" -___-" Aku taktahu pulak ada praturan tak boleh langgar garisan. Ugh, malu gila?


Lepas sukan semua tu, aku Wawa Syirah Nuha and Shahzreen as usual lepak dekat padang je lah. Dekat tempat orng lumba lari tu kitorang main main. Syirah Shahz dengan Nuha masuk acara lumba lari. Memang competition. Nuha rumah orange, Syirah rumah biru, Shahz rumah hijau, and others. Kena lawan ikut lead ah. Dorang paling laju pun.


Aku pun nak cuba try test  speed dorang, aku suruh diorang lumba tiga orang. Yang paling semangat pun Nuha. Syirah dengan Shahz main main. Aku sakit hati. Bila dah lari separuh jalan, diorang gelak taktahu apadahal. Kesian Nuha lari sorang je -__-"


Lepak punya lepak "Ok semua disini berkumpul di laman bestari".


Kitorang jalan lenggok kemain.


Beli air kejap, then duk laman. Dalam 11:20 macam tu jugak duk laman, after recess. Sampai 12:10 macam tu? Cakap pasal permohonan sekolah next year. Ofcourse aku nak masuk smk subest kan. Kena senaraikan tiga sekolah? Aku bagitahu mak aku, dia kata tigatiga tulis smk subest. Taknak sekolah lain. Aku dah takut sebab cigu memang pesan suruh tulis lainlain. Mak aku marah, suruh tanya ayah aku. K whtever ._. Aku suka SMK SUBEST lagipun ♥


Semua kata aku turun kelas lah apa lah. Zz bsing ah dorang, aku memang ah tak setaraf dengan 6 Orchid en but cikgu dah cakap kali ni takda pertukaran kelas, aku pun macam watlek je bila diorang kata macam tu. But, dalam tu aku seronok jugak act sebab turun kelas best whaaat? With my old friends back <3 


"Disini saya ada pengumuman penting." Blablabla cikgu Sapiah cikgu Roslawati semua turun so aku macam, ok memang betul kot pertukaran kelas. Again? Semua dah kecoh. But then takda pon. Cuma pasal sekolah next year je. Suruh mak bapak tanda tu tanda ni pasal kem motivasi lah apa lah! Macam macam!


Balik kelas tu, takda cikgu pulak masuk. Apa lagi? Aku keluar kejap jumpa Wawa. Lama sikit kitorang jalan jalan jap, lepastu masuk kelas, dah balik.


***


Aku dengan Wawa pergi kedai dulu before balik rumah. Beli ikan udang ayam and many more. Kitorang beli ice cream maggi chewing gum and many more ._. Balik je rumah, masak maggi Tomyam. Pedas tu boleh jugak lah, tawar sikit, terlebih air. K tak perlu tahu pun sebenarnya. Dengan maggi tu pedas, takda kipas, air panas. PEHHHH MEMANG BERASAP! 


After makan everything, kitorang amik laptop amik gambar. Tu best. Bukak laptop amik gambar bukan main banyak :> 


gambar dibuang
Dont mess with us.

After snap-ing, kitorang bukak facebook masing masing. Then edit photo Syrh, lama sikit scoreA, then facebook. Again. Then main game hihi :B Doing alot of stuffs till 7:30 tadi, Best gila i told you :B Lolz kboiiiii :D



PAST
PRESENT