Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Windoow.
Wednesday, June 29, 2011 @ 9:42 PM


Hyep .. Okay tak. Aku taknak wempitzzz kat sini. Sakai gila.

Okay tukar tulisan pulak. Hmmmm, aku kan. Tengah sedih. Tengah sakit hati. Tengah... hm.

Kitorang okay je doh semalam. Elok je, tetiba aku macam moody lepastu aku cari gaduh. Memang tak lah kan. Aku tak boleh ah ceni, kau on lepastu aku buat taktahu bajet macam aku tknak tegur padahal dalam hati macam 

"Dia nak tegur dulu ke aku tegur dulu? Hm, dia tak tegur kot. Aighhh nak tegur ke tak? Tak payah lah tak payah lah". 

And muktamad, aku memang tak tegur kau. Kau macam pduli je, kau bukan tegur aku pun.


Ape ape, mesti aku kena mulakan dulu kan? Tengok ah wall orang lain mana ada macam kita. Kita chat je lebih, wall to wall sakai je kahkahkah. Lawaknya lah.

K ah, lepasni aku taknak kacau kau dah. Aku menyesal. Kau tak pernah layan aku macam aku layan kau.


*Untuk? Wawa? Lolz bukan lah. Entah :)



PAST
PRESENT