Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





25 Julai.
Monday, July 25, 2011 @ 7:29 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Alamak, macam sama dengan entri sebelum ni je. Alah birthday kita kaaan kena lah update lagi dan lagi huahua.

Tadi sekolah macam biasa. Well, aku macam tak boleh nak fokus je bila ingat time birthday aku, cikgu kesayangan aku marah dekat aku entah kenapa. So aku pergi jumpa cikgu.

"Cikgu sy mintak maaf"
"Kenapa?"

Aku dah nangis dah ha, aku pun tktau asal.

"Entah, sejak sejak ni cikgu macam berubah dengan sy. Kalau sy ada buat salah, sy mintak maaf".

The rest, let it be history.

Okay lepas blablabla kaunseling dengan cikgu haamek, aku pun dah okay dengan cikgu. Cikgu pun dah ceria. So sekarang ni selama cikgu garang dalam kelas sebab aku ke? #Perasan.

Eh hari hari beli air milo dekat kantin free doh. Jimat duit. 

Ha, harini birthdaaaay kita kan ._. Kita dapat pensilbox domo dari Harith & Fatyn Dynaz, kakak dia. Thankyouuu, dapat cawan comel gila dari Wawa. Huahua terima kasihhhh :D

Dua je ke hadiah? Halaa :(

Kita ada dapat hadiah special gilaaaaa dari Amelyn ._. Tahu apa? Kiss. HAHAHAHA. Okay lagi satu ada jugak hadiah special gila. Biarlah rahsia.

Aisyah tak datang doh tadi. Rasa macam nak lari masuk hutan. Whyyy Aisyah Whyyyy?!

Tadi stayback, study group. Trial UPSR babe. Hmph, okay lepastu ada lah macma macam happen masa stayback ni :'> 

Kbai. -_- 



PAST
PRESENT