Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





The.....?
Friday, July 1, 2011 @ 1:05 PM


It supposed tu be "The Hell?" *title.


Hmmmmmm, minggu koko ni memaaaaaang lah hai. Penat gila. Plus, aku demam. Tadiiii, memang peh. Wawa tak boleh di belah :O

Aku lepak dengan Aqil je tadi. Kayhh ktorang kawan je. Aqil  bukan main doh dengan Khairin. Kesian Arisha, aku sedih gila. Sanggup mung aqil memperlakukan Arisha sebegitu? Nuha dah ada Danish, takpe. 


Lpstu lepak dengan Harith sekali. Harith ni memang, ikot je aku prgi mana mana. Aku heghan sungguh. Lpstu, duk dengan cikgu Elani. Time semua orang tengah kat padang, ada suku murid dalam kelas 6F buat periksa Muzik. Ulang yang haritu tapi ada lah soalan berubah sikit.

Memang tak lah Syhrh dengan Wawa "Fiqah, nombor 9? Fiqah nombor 15? Fiqah, nombor 27?"


Ah senang, aku buatkan.

Lepas habis buat sume tu, kitorang dukkk je depan kelas 6F tu. Smpai lah Aqil datang buat lawak bodoh tah pape gila, aku gelak gila.


Masa buat periksa kitorang duk depan sape entaaaah :O Siapa eh? Lupa lah :/ Sebelah tu Aqil, aqil buat periksa lembab sangat Ya Allah. Kasut Wawa pulak rosak dipijak aqil. Kuaja. 

So suwiiiiit.


Wawaaaaa, amboi kau? Ceh x) K tak. Saje je. Aqil dngan Khairin en? Ke Arisha? Ke.... entah aku tak tahu.

Lps tu pi padang sat. Duk kat kaki lima depan kantin, tengok je lah siapa menang ape sume tu kan. Bila dah balik sume, aku pelik asal mak aku lambat semacam ._.


Masa aku duk jalan jalan van lalu lepastu ada budak laki dalam van tu dok "Hiiii Namy! Hiii Namy!"

Aku macam, apahal budak ni? Aku makan lolipop buat muka selamba badak tak layan. Lepastu dia jerit


"Weh Namy! F******* suka kau!"


Si F******** ada sebelah dia dalam van tew. Dia buat muka selamba je. Aku jerit lah "Sakai!" Aku tak pernah cakap dengan f tu, chat dengan dia pun tk pernah, senang kata aku tak kenal dia. Tahu nama je ._. Dan muka.


Ni semua dari Nuha.


Aku tunggu mak aku lama gila. Ttbe ada kereta lawa hitam berenti depan aku. Ada orang lambai lambai kt aku. Eh? Mak aku? Sejak bila ada kereta baru ni? Eish. Kereta jiran rupanya. Kereta aku rosak. Harap je besar padahal selalu rosak. Baik takyah.


Oh yeah, lupa nak cakap. The title doesnt relate with the entry at all D: Kboi. Esok ada roadrun. Tak, ada benda lain tp adik beradik roadrun jugak. Ahad Hari Sukan? Isnin cuti? Selasa 5 July? Rabu taknak datang. Bye. 



PAST
PRESENT