Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





.
Wednesday, July 20, 2011 @ 11:46 PM


Bismillahirrahminirrahim,
Assalamualaikum.


Macam pelik gila harini tak update belogggg. Okay kisah apa kan ._.

Well, tadi as usual stayback ada Choral D: Amelyn Aisyah Harith join sekali. Kitorang makan pizza sir belanja. Hoyeah, tak sedap =.=" Aku kasi Khairin je lah~ Daripada aku muntah dekat situ. Aku ingat sir nak belanja KFC ke apa, burger aku boleh tahan ah. Pizza ni kakak aku je. Aku tak suka pizza. Paling paling ada cheese. Puii.


Lepas dah makan apa semua, snap photo banyak gila lah gambar aku dengan Amelyn and Aisyah guna camera Nuha. Sorrrrrry Nuha (sedih bersalah) T___T. (nangis taik lalat dekat pipi) Rasa macam nak menangis je en, sian gila nuha. Bajet macam tu camera aku pulak zzzzzz.

Kitorang buat photoshoot tengah jalan. Konon tu mak bapak kitorang punya jalan lah. Hahlamak =.=' Sadis gila je tadi.


Practise 5 6 7 8 9 kali, lepastu dahaga gila makan pizza sikit en, takda air. Turun pergi kantin. Mintak pakcik tu air apple. Air harga 1.50 tapi aku bayar singgit, takpe discount 50 sen pun jadi lah~ Air penuh tu brader. K tak penuh pun.

***

Masa rehat pagi tu, aku nak beli air milo. Tangan dah otw nak bayar dekat makcik kantin, pakcik tua yang duk buat air tu kasi signal dekat aku JANGAN BELI! TUNGGU! k, aku muka pelik bahagia angkat kening pun tunggu ah. Dalam hati "apahal lah pakcik ni". Dia datang dekat aku, air bukan main penuh gila dalam plastik tu, dah nak tumpah. Dia kasi aku, bayar singgit. Semua muka sakai je pandang aku.

Hoyeah pakcik hebat \m/ Sayang pakcik HAHA. Aku pun pelik kenapa pakcik kantin tu baik sangat dengan aku? Air penuh, bayar half. Haih. Bangga oden.


***

Budak sekolah aku sekarang semua takda kerja omaigoddd D: Aku je baikk~ Okay tak. Semua pakat amik gunting/pisau tulis dekat tangan gedabak punya besar nama boyfriend masingmasing. Aku pun tk faham kenapa semua orang sekarang ni. Kan dosa tu kelar tangan? Nama boyfriend lagi. Haih pelik pelik.


#Ni semua mula dari Nuha lah ni! Hehe tak tak xD

Ayu tulis Izuan, Nuha tulis Naz, Nazurah tulis Izzul, Fyza tulis Ariff, and ramai lagi ah. Dengar cerita Marsha tulis Harris tapi takda pun? Tah, tapi ramai lagi kot buat ceni. Shahz lagi best, amik ink pen merah tulis Ezzam. 

At least tak guna pisau. Aku? Aku pun ada~ Guna pen merah. Nama? Afiqah -_-'

***

Hmph, cikgu Elani serious berubah gila sekarang. Aku rasa macam nak lari masuk hutan je suruh monyet dekat stu bunuh aku, okaaaay tak. Kenapa, cikgu? T_T

***

Izzah, aku pun sama. Penat nak type pepanjang entri tulis pasal kau sorang. Rasa macam erk erk erk =.= Weh, aku merasa seperti mung perasan HAHAHA okay tak. Kays izzah aku pun penat btw, aku rasa aku dah cakap dua kali jadi...


bye.



PAST
PRESENT