Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Bosan.
Thursday, July 21, 2011 @ 10:24 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Hi! Okay serious sekarang mood nak blog je bagi readers muntah berbunyi; Uekk. Ceit, ada ke? Tak tak. HAHA.


Dari tadi discuss dengan Amelyn macam mana besok ye ye ye? Problem lah doh. Leceh lah~ Nak tido rumah Amelyn -_-' Because of one reason hehehe. Diam.


Robot Sakti-


Eh apahal tetiba robot sakti ni ._.


Okay, aku nak cakap pasal;


Itew kewl gilerw.


Tak tak. Aku bukan nak kata aku kewl. Mana ada mana ada. Tadi aku Google; Kewl. And keluar ni;



Nak mati terkangkang aku baca.

"A stupid way of spelling "cool". Made up by morons"

Pecah perut gua brader, pecah. K tak pun. Muka tengah straight je ni. Senyum pun tidak pecah perut bajet gelak besar lah konon *erk*. No comment.

Bila dah bosan, nak type dekat search box semua benda dalam kepalah hotak muncul. Sampai ter taip kewl -_- Pelik pelik je. Nasib tak type "cayunk". Kang keluar;

"A stupid way of spelling "sayang". Made up by bangang's"

Kalau keluar macam tu, terkelu lidah aku. Mr. Google -_- Semua yang eja cayunk macam tu ban google. Eh boleh ke HAHAHA. 

/

Dari tadi dapat phone call. Dari Amelyn & Aisyah. Kak Sayang pun (Cousin). Dengan kak sayang cakap pasal blog. Dengan Amelyn cakap pasal sleepover. Dengan Aisyah pun sleepover. Problem weh sekarang 8|

Sorry kengkawan.

Aku sebenarnya boring gila taktahu nak update apa. Baik aku nyanyi kasik hujan malam ni. Sejuk beku boleh mandi hujan kat luar jakgi. Demam takyah gi sekolah besok besok fiuuuh best. Okay tak.

/

Aku tadi baru lepas on phone, lepas dah berbulan tak on. Malas betol. Lepastu ada SMS yang memang buat aku pecah perut. Sumpah -_- From budak yang hantar msg dekat aku haritu tu lah. Ya Allah, kau kenapa weh? Heart-broken sangat dah ke.

Jangan sampai aku muntah HAHAHAHAHAHA macam jahat gila je bye.



PAST
PRESENT