Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Budak.... hilang?
Thursday, July 14, 2011 @ 7:52 PM


Hi. Assalamualaikum ;)

Ha, aku rasa aku dah beritahu pun kes budak hilang. Darjah empat. Lelaki. Dekat depan sekolah, kan. But i just got a good news. I guess. Budak tu sebenarnya bukan hilang. Dia tidur rumah kawan dia. Merujuk kepada Wafa, ECEH. Cikgu dah jumpa budak tu sendiri.

Jadi aku disini hanya mampu terdiam sambil mengeluh panjang. Mulut terkumat-kamit "OhEmJay" beribu kali. Bukan main cerita ni tersebar luas, padahal... -_-' Takpa, kalau berita ni tak betol, bukan bermakna kita tak payah berhati hati kan. Okay apa aku merepek ni kejap? HAHA.

Memandangkan berita pasal penculikan lah konon, katanya esok nak buat solat hajat? Kalau dah kata budak ni.... tidur rumah kawan dia? Nak buat solat hajat untuk apa ye? Entah lah~

Its good if UPSR could just been kidnap xD Any kidnappers wanna kidnap UPSR? Go on.. Nobody will get angry, er... Teachers? Okay penculik sekalian boleh culik cikgu kami :* Tak, kidding. Derhaka sungguh~

How I wish UPSR could just... dissapear ;)



PAST
PRESENT