Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Cooperation ._.
Sunday, July 17, 2011 @ 1:03 AM


Bismillahirrahminirrahim,
Assalamualaikum.

Hmm, kejap. Title tu aku eja betul kan? HAHA. Ok, sekarang macam busy betol kemas rumah. Busy busy busy. Dengan abang aku yang rajin kemain. Nak sangat kemas rumah mamat tu. Kena rasuk hantu apa lah kan. Aku lipat baju dua bakul besar penuh. Lenguh betol. Tangan aku macam dah nak patah.

Sebenarnya ada 5 bakul penuh tapi macam tak sanggup nak habiskan semua tu dalam masa 4 jam, mengambil masa lah ni. Tarik muka penyet sikit -___- Lagi tiga bakul tu besok lah aku lipat HAHA.

Lepas lipat baju, aku dengan amir kemas bilik bibik. Bukan lagi bilik bibik sebenarnya, dah macam dikira bilik paling bersepah. Memang bersepah sangat lah bilik bibik tak terkata. So kemas kemas kemas. Finally! Rasa macam nak menjerit bila dah bersih. (Bukan bersih mana pun)

Lepas dah penat sapu apa semua, kasi kosong bilik tu, kitorang take 5 dulu. Tadaaaaa. I am here now lolz XD lepas ni sambung kemas ruang tamu atas. Ruang tamu bawah, BERES.
Kitorang siap tulis lagi dalam kertas
Bilik tidur, = X
Bilik bibik, = Siap.
Ruang tamu atas, = X
Ruang tamu bawah, = Siap,
And so on... Banyak lagi. Haih, baru rumah teres ni. Kalau rumah banglo, tak ke mati tu? Okk tak. Kidding.

Hachuuum hachuum je dari tadi aku bunyi. Rimas! 
Teringat gila time duduk rumah makteh dulu, lipat baju berapa bakul entah, dalam 5 6 7 bakul jugak lah, penuh. Dengan Kak Wani. "Apa yang penting... Kerja sama". Haha. Wonderpets~ Rindu time duduk rumah makteh dulu. Plus, benda yang sama jugak. Kemas satu rumah makteh tu dngan Balqish & Awatif, anak sedara aku. Even tak berapa nak bersih rumah makteh kitorang kemas tapi ada jgak ah sikit bersih dia HAHA. Pun, tulis dekat kertas tanda right mana yang dah kemas. Hmphh, rindu nya XD
***

For Khairin, Fiza and others.. 

Aku lupa aku ada buat disable highlight dekat blog aku. Al-maklumlah nak avoid copycat from being here. So, korang nak cursor? Korang pergi sini; http://timugon.com/2009/12/how-to-change-blogger-cursor.html 

And then, dia ada kasik code. tngah tengah tu tengok lah. Dia ada kata letak URL sendiri kan? Korang letak lah url apa yang korang nak.Dekat sini ada tempat pilih cursor korang suka. Maybe ada? ; http://www.cursors-4u.com/

But it is moreee better kalau korang buat cursor sendiri. Lagi lawa kan. Buat sendiri korang boleh cari photo apa apa je cartoon ke apa korang nak dekat google, korang edit sikit ke. Then upload dekat photobucket. Tukar size jadi kecik, amik URL dia. Lepastu paste dekat code tadi tu.

Faham?

Kalau tak, tanya lah kat mana mana korang suka. Facebook ke Cbox ke whatever box lah.

***
Background blockquote aku dah berubah. Kan? :D Which is better eh? Yang baru ni ke yang lama? Orang dulu yang pernah baca blog aku tu tahu lah.

Blockquote tu ni,
Ni ni ni ni ni ni ni ni ! Hmph.
Then aku tukar warna kalau bold kan jadi warna hijau. Hijau pekat, this -> Lalalalalal -_- And last, aku tukar kalau italic jadi macam ni, warna cair. Like this. Pening kepala hotak aku. Aku nak edit sikit je lepastu terpadam semua. Terpaksa recycle balik. Hmph 24/7 on internet. Buta aku kang. Nak tukar sikit lah, 

Oke, bye ciao xx



PAST
PRESENT