Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Cursor xD
Friday, July 15, 2011 @ 6:29 PM


Bismillahrahmanirahim,
Assalamualaikum ;)


Anak panah di blog saya dah berubah jadi bentuk misai. Hehehe, cursor lah bagi bahasa orang macam awak ni kan. Kahkahkah. Terima kasih, Fienaz. Awak yang bagi URL untuk gambar cursor tu. 


Okay, taknak cakap pasal cursor. dotdotdot.


Saya nak cakap harini 15 Julai kan. Harini birthday Danial Imran slash Mr Volton slash boyfriend Amelyn. Happy Birthday, Imran. May Allah bless you. Lagi 10 hari birthday aku. Jangan lupa wish xD

Tujuan aku, bukan nak membahaskan soal hari lahir imran. Hehe :B Dah alang alang tu kan.. Sebenarnya aku nak bahaskan soal Daniel Radcliffe. Tak kenal? Harry Potter. Kalau kau tak kenal lagi, bermakna kau berasal dari planet lain. Huahua.

Harini 15 July, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 dah keluar which is Harry Potter terakhir. Part 1 pun aku belum tonton lagi, inikan lagi nak tunggu Part 2. Susah lah macam ni. Dari wujudnya Harry Potter 1 sampai sekarang, aku tak pernah miss. Ok, the deathly hallows je aku tk tengok lagi.


Bila agaknya peluang aku beli CD ni ye?  Harry Potter banyak mengimbas kenangan aku, 12 years existing, family aku semua minat HP. Dari kecik sampai lah aku jadi besar tapi kurus, semua ep HP aku dah tengok. Except for the deathly hallows ni lah. Alahai..


Nanti nangis lah aku, dah takda lagi Harry Potter tunggu aku nak jerit tonton cerita dia berlakon. December boy boring. Aku rindu Harry je :B Harry Potter dulu comel sekarang.... hamek kau, tak handsome lah xD Boleh tahan je... tapi ah handsome lah jugak ._.


Harmoine T__T Lawa ;D Bye nak buat pembedahan plastic dengan Emma Watson~ 

Ron Weasley, apa nama betul dia eh? Hurm, memang tak pernah amik tahu. Abaikan je lah. Well, whatever.



*Bila orang macam nak bandingkan HP dengan Twilight, disini saya hendak beritahu ye, Harry Potter lagi best hihi, betol. Twilight tu baru ep 2 dah nak keluar babak cium cium. Eeew? See, Harry Potter third last punya siri baru keluar babak cium. Itu pun sekali ke dua kali je babak cium kalau campur dari siri satu sampai tujuh (akhir). 


Entah lah, tak kisah lah kan babak cium ke apa memang saya benci betol kena pejam mata dek 5 minit baru habis. Menyampah betol. Sebab tu saya benci tengok twilight. Cerita boring pulak tu :B


Haters gonna hate xD


Bye, sekarang ni ramai betol suruh saya edit blog diorang. Ramai betol tanya saya macam mana nak buat itu ini. HAHAHAHAHAHAHAHAHA OAKY NI BAJET BYE NANTI ORANG MACAM NAK CEKIK SAYA PULAK T_T



PAST
PRESENT