Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





HAHAHAHA.
Thursday, July 14, 2011 @ 3:08 PM


Perasan tak? Ingat tak? Semalam kan saya ada kata saya taknak update blog beberapa hari. Tak, tu bajet je lebih. Saya memang suka ceni hihi sebab tu saya gelak kat title .___. Tp harini bukan cakap pasal gelak je erk.

Okay tadi aku takda ah sorang sangat, sebab harini ada kawan. Kahkahkah, time rehat aku rehat dengan Aisyah. Dengan Amelyn :O Okay diorang kelakar. Aku rasa macam nak cepuk sorang sorang haha. Kidding ;)


Since aku gaduh dengan diorang semua tu kan, aku macam tah taktahu asal dengan aku ek ek. Masa Choral tu best. Aku pergi library awal sikit dari yang lain, pergi dengan Shahz. And then bila sampai library aku

SHAHZ! Jom ambik Nuha!

Terdiam. 1 minit,

Aku baru tersedar. Entah apa yang merasuk ingatan aku. Aku betolbetol hilang ingatan. Aku betolbetol lupa kalau aku tak kawan Nuha. Aku lupa semua tu. Aku bersemangat je ajak Shahzreen pick up Nuha. 

Hm, apa tah merasuk fikiran aku, aku jujur aku rindukan semua.



PAST
PRESENT