Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Happy Birthday To Me!
Monday, July 25, 2011 @ 1:08 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Hiiii. Okay harini 25 Julai kan. Lompat lompat tinggi tinggi sampai terhantuk kepala hoyeah. Harini hari lahir saya. Tknak wish ke halaaaa? Ibu saya, Kakak saya, Kakak Saudara saya serta kawan kawan facebook saya dah wish. Ha kau? Hamek kau kan dah skema.


 25 Julai 1999 saya keluar dari perut ibu saya nangis uwek uwek tergedik gedik. Saya memang dari kecik lagi gedik. Sampai lah sekarang perangai gedik tu... entah ada lagi ke tidak. Mengada tu tak payah cakap lah kan. Ada 100%

Masa darjah satu sampai tiga saya budak paling pandai sekali, im proud of myself masa tu dalam kalangan siblings saya tiga orang yang sememangnya gedik jugak lebih dari saya huahua. (perasan). Dulu dulu kalau orang tanya dapat nombor berapa, bangga je saya jawab "satu". Muka kerek takda perasaan.

Masa darjah empat sampai enam ni memang Ya Allah, teruk betul. Perubahan dia.. hamek kau. Berubah gila toksah habaq dah. Kulit aku pun, yang coklat coklat susu elok la, sekarang jadi warna kicap =.=' Nasib baik comel lagi kaaan (Y)


Sekarang kalau orang tanya dapat nombor berapa rasa macam nak taknak je jawab jawapan dia. Huaaa, okay saya betolbetol nak belajar sungguh sungguh. Doakan yang terbaik untuk saya yeeeee ♥


Darjah lima saya dah mula kenal kawan baik. Masa darjah 1 2 3 4 saya takda kawan baik. Saya selalu bajet ada ramai kawan. Hokaloh.


Saya ingat lagi masa darjah 1 ke 2 entoh, saya buat group nama apa entah (Biasalah mentah lagi) saya hntar surat dekat semua perempuan, isinya "siapa nak masuk kumpulan kami sila isi nama umur dan hobi dalam kotak," lebih kurang macam tu lah. Berjaga malam saya buat surat tu banyak banyak. Comel nya saya hahaha.


Masa darjah 3 saya selalu dapat nombor satu. Hebat gila, 5A. Hmphhh. Rindu.


Masa darjah empat, saya dah mula merosot. Sebab pelajaran makin lama makin boring, makin susah. Tak boleh nak fokus. Rasa macam nak tidur je masa dalam kelas haihh.


Bila masuuuk darjah lima, saya dah mula kenal kawan baik. Dah matured sikit, tapi pelajaran still merosot. Merosot merosot. Bila facebook jadi tumpuan, buku semua lupa.


Meningkat darjah enam, saya jadi hotstuff. HAHAHA tak, kidding. Meningkat darjah enam saya dapat ramai kenalan. Senior senior, junior junior, kawan kawan. Diorang semua tu lah. Darjah enam ni pulak jadi mangsa UPSR. Betolbetol tak ready. Mcm nak recycle balik semua benda.


Terima kasih semua yang wish dekat saya tu. First; Nadhirah Batrisyia, lepastu ibu saya. Lepastu kakak saya lepastu kakak sedara saya lepastu abang ipar saya lepastuuu kawankawan saya semua tu. Terima kasih semua xx


#Skema. Bye.



PAST
PRESENT