Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hari Sukan.
Monday, July 4, 2011 @ 11:57 AM


Hi, bounjour :D


Hihi semalam Hari Sukan paling membosankan dalam dunia awak tahu tak? Saya serious ni rasa macam nak lari masuk hutan. *No kidding*.


Budak form one semua datang. Lagi lagi dakdak hot tew, Sofea Amira, Aien Syaheera, Nur Syamira, Farah Najiha. Lepastu semua nak snap photo dengan aku pulak. Memang aku bangga betul ler. Haha. Ok tak. Muka aku macam... orang minyak.


Lepastututu, aku pinjam camera Allia NurBalqis,takperlu nama panjang sebenarnya. Amik gambar orang ._. Takda kerja sangat lah kan. Camera dia bukan main gedabak.


GAMBAR DIBUANG.

Hmm, banyak gila gambar orang aku ambik. Ramai datang brohh. Main kat taman sume. Hari Sukan bukan buat apa pun. Nuha dengan Shahz lari aku tak tengok pun. K korang bangga tak dapat kawan macam aku hihi. Jangan nangis kawan kawan.

Dari pukul 7:30 sampai pukul 2 aku duduk je. Memang sedih sungguh. Kawan kawan aku usik aku pulak bila afirul datang aku taktahu apa masalah diorang. Kitorang kawan sekarang k. 

Lepastu aku pening. 

Balik rumah aku demam.

Harini tak pergi sekolah yeay! Cuti sebenarnya ._.

Esok sekolah hihi byeee :P



PAST
PRESENT