Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hari Sukaneka.
Thursday, July 21, 2011 @ 2:31 PM


Hari Sukaneka pada 21 Julai. Anda diminta hadir. Kalau tak kena buang sekolah. 

-Guru Besar.

Bismillahirrahminirrahim, 
Assalamualaikum.
 
#Guru besar aku serious cakap macam tu doh.

Okay tak pun. Ha, guru besar aku tak sejahat tu. Hmm tadi sampai sekolah lambat gila. 750 pagi. Bag berat padahal tak belajar langsung. Lupa ada sukaneka #Loser. Naik tangga dup dap dup dap takut cikgu marah. Lagi 10 minit je nak pukol 8. *erk*.
 
Haaaa, tu lagi satu step... dah nak sampai dah kelas. Dup dap, kaki mula melangkah... Angkat perlahan.. Jejak. Yes! Finally! Sampai pun.

Shahzreen Aisyah Nuha lepak tangga. Aku macam.. Takda kelas pagi ke? Bsing nak mampus kat tingkat 2 tu. Serupa kambing terlepas kandang. Dalam kelas aku kosong -_-' Sah, semua merayap. Letak bag lepastu merayau. Pergi padang ada sukaneka. Lagu semua spoil.

Lagu tah pape je.
 
Lepak dengan NF Boypreng itew. Jealous tak jealous tak? Takde lah, No Fear lah. Nama panjang Splash Volton. Macam takda kena mengena je? Tah Amelyn ni xD

Lepak lamalamalamalamlaaalakanahskan sjhvhsdvjdbgjgb lepastu Aisyah belanja makan. Nasi Lemak je, aisyah dekut hehe -_- New dew lah, okay lepas makan tu..... Aku pergi mana eh? Minum air Syafiqah -_-

Lpastulepastulepastu, ummm. Jalanjalan, lepastu DIORNG NI GILA MAIN TARIK SELUAR. TERBUKAK KANG SUSAH JUGAK. DAH LAH CROWDED GILA KAT SITU. Seluar aku kena tarik tiga kali. Haih, londeh bebenor T__T Nak nangis lah ni haaa kawan kawan aku jahat. Haaaaaaaaaa. Sobsobs.

Lepas main sakai sakai tu main nombor nombor ape tah kan. Lepastu main osom osom, HAHA lepastuuu kena tmpar dengan Shakila punya lah ganas homaigoddd T__T

Lepastu mintak Arisha singgit nak beli air milo. #Ni budak tak bawak duit. Lepastu cakap kat pakcik tu nak air milo, pakcik tu kasi free hoyeah hoyeah \m/ Dia suruh cover cover sikit lah kan. Yeay suka pakcik tu HAHAHA.

Duit dikembalikan. 

Tapi kan masa sampai tadi Amelyn dengan Imran ni problem lah nak gaduh gaduh alahai.. Nyampah je, lepastu tadi dah okay, Aku yang seronok tengok diorang zzzz~

Lepastu lepak lepak tah jadi orang gila lepastu daaaah balik k boring.

Balik rumah tengok telibisyen lepastu online -_- Lepastu.. Ni last, bye.



PAST
PRESENT