Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Jauh.
Saturday, July 16, 2011 @ 7:31 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Title tu, nothing. Tajuk cerpen.


Gua tak tidur malam baca cerpen tu. Sweet gila, sedih gila, happy gila. Ya Allah. Macam naik gila. Semua yang IM kat facebook pun aku reply lambat sangat. Ramai ingat aku tengah busy buat layout blog orang, padahal tak pun.


Okay well, Khairin tanya macam mana nak buat cursor ceni. Moustache ni mahal ni kay :{D Bukan senang aku nak ajar orang. Well, minah kedekut ilmu ni ._.


Janganlah marah you you you. Aku dah penat betul buat layout untuk orang apa semua lepastu bila aku added sikit something new parts dekat blog ada je orang nak tanya mintak tuto semua. Aku penat ni T.T 


Eceh eceh bajet je ni sebenarnya. Well, nanti lah kalau aku rasa mood aku baik ke atau pun aku dah nak jadi baik aku buat tuto. Sebab aku ni jahat sikit, aku jenis yang taknak kasi tahu orang. Macam "biarlah aku sorang je yang ada blog lawa". 


Angkuh. Sombong. Bongkak. Itu aku, Problem? Padahal blog tak lawa mana pun. 


Omaigod :O


Perasannya.


Aku paling geram kalau aku dah penat penat buat layout untuk orang, tak sampai 2 hari dia dah tukar layout. Eh kau fikir aku bibik kau ke? Suruh aku buat itu ini lepastu kau main tukar macam tu je. Tak hargai aku T.T Oke, tak. Hak diorang lah blog diorang kan heish.


Wokay bye ;)



PAST
PRESENT