Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Khairin Zahran 8)
Monday, July 18, 2011 @ 6:46 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Okay, Hi. Ni gua nak cerita pasal sorang artis. Huahuahua, kenal Khairin Zahran? Ada yang kenal and ofcourse ada je yang tak. Alah ilek ah, dia tu pun on-the-way nak jadi popular daripada Siti Nurhaliza tu. HAHAHA, 

Sumpah tadi baca blog Khairin pergi older post older post ada je nama aku kat satu page tu. Aku pun macam O.O O.O Memang Khairin ni serious betul suka dekat blog aku. (Blog aku je blog aku je HAHAHA) Yeah man, thankyou Khairin.

Aku rasa macam terharu-gila. Ada rupanya orang addicted dekat blog aku sampai ceni.... Whats up, blog aku simple nak mati plus entri semua sakai sakai belaka. Entri tambah dosa je ada lah HAHA. Kan? :B 

Well, Khairin. Lalalalalalalalalala~ Suara Khairin sedap gila weh. Kau dengar sekali mesti cair gila sumpah aku cakap. Aku dengar dia nyanyi pun aku rasa macam.... "TUKAR SUARA DOH!"

Biasa ah, artis en.

Dia berlakon dalam Lat The Musical. Kampung boy tu. Cutipedia 2, Siapa pintar pun pernah masuk and many more. Sampai lah jadi artis gitewwwww... Nak dekat sebulan tak datang sekolah. Lat punya pasal ah tu.

Dia comel fo sho \m/ 

Here goes her blog; http://full-of-magic.blogspot.com/

Nak purple je, bieber fever ke? XD 

Hmm, kalau nak cerita semua pasal Khairin ni aku rasa satu page entri yang sama je. So better aku ciao dulu. Blog next time, nanti pandai lah aku sambung cerita pasal Khairin. Siapa SKSB tu memang kenal sangat lah Khairin ni. Hotstar. Tkyah cakap -_-' Aku pun rasa macam nak humban kepala Khairin dalam jamban atas kerana kejelesan HAHAHAHAH Sorry Khairin. HAHAHAHA gurau -_-'

Nak makan ni nak makan nak makan lapar gila, later sambung pasal Khairin ciao xx



PAST
PRESENT