Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Kikiki :>
Tuesday, July 12, 2011 @ 2:56 PM


Hi, bounjour! :D

Harini memang tak best. Tak best macam semalam. Ceit, semalam best sangat ke :3

Ok, sampai sekolah as usual. Masuk je, pergi makmal science ada kelas pagi. Heish, malas betol gua. Gua masuk muka spoil je, tak bawak buku. Memaaaang hobi. Malas nak bawak buku kelas pagi. Buat berat bag je D: Takpe, share buku dengan kawan kasi kawan menyampah. Erk.


Ramai gila yang tak bawak buku. See? 3 orang ke 2 orang entah buku hilang. Aku tak, aku tak! Contohi aku :B 40 minit cikgu mengajar, aku cuma mampu terdiam sambil melihat gelagat cikgu yang sibuk main handphone HTC dia. Murid murid lain yang ada buku, sibuk menyiapkan tugasan yang cikgu kasi. Yang tak bawak buku tu? Bajet share buku lah. Padahal tak pun. Macam saya :B

Lama sikit Syhrh datang. Ok whatever.


Dah habis kelas pagi sume, masuk kelas time agama buat PAFA, tibatiba aku dengan Syahirah macam okay sikit. Sikit je lah. Kitorang pergi bilik guru hantar kismis masa waktu BM. Masuk kelas terus pergi makmal balik, science. Tadi kelas pagi. Masuk je makmal cikgu tanya

Korang berdua ni masalah betul. Selalu lambat, pergi mana? Meh duduk depan. Heish.
 Aku jawab;

Hantar kismis lah cikgu. Iye, memang sy nak duduk dpan pon ._.
 Aku pun duduk lah depan. Meja yang memang depan sekali lah. Syhrh pulak duk depan aku en. Time tu je baik. Masa tengah buat soalan didik kat surat khabar, cikgu perasan yang tangan Syahirah ada conteng tulis "Thaqif " cikgu suruh basuh sampai bersih. HAHA sedih je. Hm, cikgu ni -_-

Masa rehat aku memang follow je syirah pegi kelas Wawa sebab aku ingat kitorang dah okay? But theeeen, bila Wawa keluar Syahirah ikut Wawa pegang tangan. Aku memang tersingkir dekat belakang sorang. Macam bodyguard diorang. Sampai kantin aku tinggal belakang. Aku jadi macam semalam, jalan sorang semua sorang :) Memang takda kawan.

Macam sadis je cerita.


Kelat je rasa dalam mulut, tak tahu nak respon macam mana. Rasanya sejak dari mula masuk kelas lagi, mulut bukan mengukir senyum. Apa yang terukir; sebentuk senyuman yang kau capture gambarnya dan terbalikkan 180 darjah. Itulah rupanya. Siapa sangka, ia terus melekat pada wajah sehinggalah saat terakhir sebelum keluar dari kelas itu. 


Bila nak balik tu, dah boleh kawal perasaan sikit. Apalah sangat nak disedihkan. Sebab tak boleh nak sedih-sedih emo sangat :)

Harap korang puas xx Harap korang suka xx 

Aku sekarang mungkin rasa pedih, rasa sakit hati tapi aku ingat lagi puan Ropidah cakap "tak rugi takda kawan macam tu". Dulu aku kemain kata dekat Puan Ropidah mereka semua sahabat aku. Sahabat? Kawan Baik. Kawan baik selamanya. Friends forever. Aku betol betol yakin kata diorang sahabat karib aku. Tapi sekarang? Haha,hancur.

Bye xx 



PAST
PRESENT