Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Maydayka.
Thursday, July 28, 2011 @ 6:36 PM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum.

Hiiiiiiiii. Nur Afiqah dah habis periksa kkkk for Trial UPSR 1. BI tadi boleeeeh lah, senang tu takda lah senang kacang goreng tapi Alhamdulillah boleh jawab. Science susah sikit, tapi boleh jawab jugak lah. Part part susah tu pandai lah aku mereka ayat for section B.

Td dapat lagi hadiah even birthday dah lepas 3 hari HAHAHA. Dari siapa? Biarlah rahsia (: Dapat Ferrero Rocher. Rasa macam nak simpaaaan je taknak bukak sampai bulan puasa. Hok aloh, Isnin ni je pun. 

Eh, bercakap pasal hari Isnin, Isnin cuti ;> :> Boo yeah \m/

Amelyn, Aisyah. Pasal keputusan korang nak out kan tut dari SV tu, betul aku setuju. Seratus peratus. Aku pun tak selesa dengan dia. Sangat.

Lagi sorang,
Weh, kau memang baik sangat dengan aku. Tp kau anoyying. Aku suka kawn dengan kau, tapi sejujur nya jangan jadi over macam ni. Aku tak selesa dengan kau. Aku rimas. Aku sesak bernafas. Huahua, betol. Please, stop semua ni. Kita kawan. Cuma kawan. Tak lebih. Aku harap kau faham. Jangan terus pandang aku bila dalam kelas sebab aku akan rasa macam nak cekik kau sampai terkeluar bijik mata kau. Okay kau tak pernah baca blog aku pun bai.



PAST
PRESENT