Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Rumah.
Friday, July 22, 2011 @ 8:28 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Aku nak cakap sikit je.


Sekarang cousin cousin aku semua pakat nak pindah rumah lawa lawa. Memang sengajaaaaa kasi aku jealous ni puiiii. 


Kak Min, pindah rumah lawa besar (Y)
Mak Teh, pindah rumah banglo ohyeah.
Kak Sayang, rumah dah cukup besar gedabak punya banglo nak tambah lagi. Thumbs up (Y)
Ibu Lang, renovate rumah haritu memang sekarang paliiing lawa lah takyah cakap -.- banglo (Y)
Ibu Nyah, memang dah lama rumah banglo HAHA.


Siapa lagi? Ah ramai lah.


Semua nak rumah banglo rumah gedabak gedabak. Rumah aku je T.T Ayah! Nak pindah! Nak banglo besar sar sar. Lagi besar. NAK PALING BESAR!


Hehe, tak. Saja je. Well, sebenarnya aku kena bersyukur lah en :{D Misai sikit. Ada je orang takda rumah tu lagi teruk. Bersyukur, fiqah.


Sekarang Amelyn and Aisyah tidur rumah aku. Hoyeaaaah man, this is best broh :D :D :D Dari siang gelak gelak. Terkencing doh aku! Kaysssss best gila



PAST
PRESENT