Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





SMS.
Wednesday, July 6, 2011 @ 7:33 PM


Msg pertama:
Namy ni saya **** **** awk dh tido ke ala tkyah ckp awak tngh on facebook kan
Msg kedua:
Ni no tel saya yang baru jadi kalau nak call guna no ni au. Okay hari pun dah malam jadi saya nak ingatkan awak jangan main facebook awak kena tido dengan secukupnya bye selamat malam. Last sekali saya nak awak igt yang saya sayangkan awk sangat n last i love you so much, ini tanda kasih sayang saya kat awak.
Entah ape kena dengan makhluk Tuhan yang sorang ni. Hantar msg kat aku centu. Yang aku bold kan tu aku pelik sebenarnya. Aku takde masa dan tak pernah dan takkan pernah pun call kau tetibe je cakap centu lepastu nak ber 'saya' 'awak' dengan aku pulak apadahal ni weh? Nak iloveyou iloveyou nak sayangkan awak ape kejadahnya lah haiii... Macam macam lah kau ni.

Dekat sekolah nak bajet gangster je dengan aku lepastu tah ape kena lerrrr aku tak faham sebenarnya. Ejek aku kemain 8) Haha. Buat lawak :> Aku pon buat taktahu lah ye ye ye. Aku malas nak layan. Ramai lah ceni dengan aku sebenarnya. Dekat sekolah gangster ejek nama aku lagi "Afiqahqahqahqahqah" Gang mereka semua lah panggil aku centu tapi dalam handphone... Ha hamek kau, bukan main lagi yerrr? Bagi siku jugak kang.

Tu baru dia, lagi sorang lagi ha. Melampau. Dekat IM facebook aku tak reply lepastu 
"hye.. ala reply la. kenape kau bnci sgt kat aq ar? hritu ko ok je dgn aq? pliss... sowy.. esk aq sjud kt ko"
Ni pernah rasa kena sepak tak agaknya? Mmg anoyying lah kan mamat tu takyah cakap. Kat sekolah dia ni tk ejek aku tp anoyying diaaaa! Lalu depan aku muka seposen senyum gaya kambing, lepastu kacau aku tah hape halang aku jalan. Tu nasib baik tak kena terajang. 

Aku tak tahu knapa aku menyampah dekat orang yang suka dekat aku. Diorang semua jenis sakai sakai belaka. Even diorang sweet tu bukan main ah en "Iloveyou" padahal aku reply "Apahal dengan kau bodoh nak ilyily?" Ok aku memang tak suka orang iloveyou dengan aku >:) Dah aku tak suka kau sudah lah -.-' Bajetzz pulak.

Macam macam gaya weh.

Sorang, pernah lah sorang ni, balik sekolah jerit dalam van "Imissyou, Namy!" Aku ingat lagi tu. Sekarang dah takda takda, kitorang jumpa kitorang gangster weh 8) Tp kawan, takpe en.

Ni lagi sorang sakai punya mamat ah, ok sebenarnya dia ni mamat yang hantar msg kat aku atas sekali tu. 

Dia mengaku dekat SKSB aku awek dia. Lpstu dalam fb pun sorang mamat tegur aku "hi kau awek asdfghjkl eh?" Aku pun bengang ah "Sejak bila pulak dah aku awek dia ni? Kau dapat cerita dari mana?" Dia kata "sdfghjkl yang bagitau?" Peh. "Apa ba** sangat mamat tu?!" 

Ape ni ape ni? Kau dah suka aku tu dah. Aku dah tak terima kau tu dah. Kau jangan paksa aku benci kau lagi mendalam. Aku paling tak suka orang syok sendiri kata aku awek diorang lah ape kejadahnya. Jadi matang sikit brader. Memang gempak cerita ni. Aku sabar je dengan kau. Memang dah lama. Nak reka cerita ber agak sikit eh.

Aku bukan awek kau.

Syok sendiri tu bertempat. Aku kesian dengan kau.

Well, aku bukan nak besar diri. Aku bukan nak bajet konon orang suka aku. Tp nak suka tu jangan over. Aku dah suka sorang. Dia sorang je hukzz, tapi biar je lah rahsia eh siapa tu. Korang tak perlu tahu pun. Bye xx 

Lagi bagus kalau sesiapa pun jangan suka aku.
Lagi lagi nak syok sendiri.

Sincerely, 
Namy. 



PAST
PRESENT