Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Trial UPSR.
Wednesday, July 27, 2011 @ 3:46 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Trial UPSR dah mula. Semalam, tadi dan besok yang terakhir. Firstly, aku nak terimakasih lagi sekali dekat Harith and Fatyn, untuk pensilbox domo tu, Aisyah, untuk bag domo ^__^ Wawa, untuk cawan, abang Mir untuk dompet domo :> dan 200+  yang lain untuk semua yang wish. Terima kasih banyak.

Tak lupa jugak Amelyn dan Kamilah, hadiah ciuman HAHA :D

Semalam BM dengan Math paper 2. Boleh lah, senang jugak. Tp math buat aku lemah. Betolbetol rasa macam nak menjerit waktu dalam kelas tu. Haih.

Tadi, Math jugak. Paper 1, susah. Susah sangat. Rasa macam nak pengsan xx Kenapa ni :(( Math, awak jahat. Siapa yang reka subjet math ni??! O.O Pang kang.


Lepas exam math, free. Bebas. Tk buat pape. Sebab dalam jadual tulis ada Agama. Padahal takda pun. Salah jadual. After dah siap tibatiba Adley dengan Nazrul datang kelas aku. Aku pun heran sikit ah.


"Fiqah, ada cikgu nak jumpa kau dekat bilik kaunseling"
"Cikgu apa?"
"Tah taktahu".


-perbualan aku dengan nazrul tamat-


Aku pun gerak ke bilik kaunseling dengan lembab -_- Persoalan dalam benak fikiran aku banyak. 


"Cikgu apa nak jumpa ni?!"
"Aku ada buat salah ke sampai cikgu nak jumpa ha?"
"Hmm, kena marah ke tak agaknya?"
"Aku dapat E ke cikgu nak kaunseling segala?"


The other question, let it be just in my mind. Eceh.

Sampai bilik kaunseling. Aku cuma terlihat Cikgu Azneen. Cikgu Azneen nak jumpa aku? Pelik. Aku masuk, baru nampak Puan Ropidah. Masa nak masuk tak nampak, dek terlindung daun pintu bilik kaunseling. Aku masuk terus peluk cikgu. 

Baju aku terkena lipstick cikgu, taknak basuh lah macam ni :>

Aku bersembang dengan cikgu lama. Dalam sejam. Lepastu Nuha lalu depan bilik tu, terus dia masuk xx sibuk je kau Nuha :P No, kidding. Borak lama jugak, dari pukul 9.10 sampai 10;20 kot. Lepastu balik kelas, time rehat jumpa lagi.

Ramai tanya aku, kenapa aku pergi bilik kaunseling. Ramai tanya aku kena marah ke. Hok aloh, itew lepak jew tak kena marah pung :>


Seronok gila jumpa cikgu hikhik :>


***


Before rehat, pergi Laman Bestari. And then lepas rehat duk laman balik. Semangat je aku semua domo. Bag pencilbox dompet :O :O Okay diam skejap xx. 


Boring gila semak jawapan gerak gempur BI. Eh eh, tadi kan kena tipu dengan Aisyah, dia kata dia nak pindah. Aku rasa macam nak cekik dia terkeluar mata. Amelyn, buat ilek lah pasal tadi. Stay strong, alah biasa lah tu kan kan :) Kawaaan. Nasib baik aku tak terlibat ehem ._.


Entri aku makin lama makin boring, idea kena serap. Masuk paper BM. Penulisan aku buat pasal ponteng sekolah. Aku buat pasal abang aku. Ceit, comel je kisah abang aku keluar paper periksa. Kembang kempis hidung abang aku.


Puasa nak dekat daaaah! :D Counting counting. 46 days left, UPSR. O.O Scary gila.

Soalan; Siapa yang cipta Domo? *Ending dengan soalansoalan merepek.. Memang suka macam ni.



PAST
PRESENT