Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





#Aku bilang sekali saja.
Saturday, August 6, 2011 @ 12:27 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Tajuk tu tajuuuk, suspender. Okay, tak langsung. *tukar tulisan.

Okay, guna ni comel sikit ek? Biarlah. Aku kalau tekan punat On dekat atas keyboard laptop ni, benda pertama aku akan search; Namy's Online Diary. Sebab yang pertama, (BUKAN NAK BAJET TENGOK BLOG LAWA HARIHARI)? Aku nak pastikan tiada cacat cela puiii, dan kedua pastinya check check cbox. Aku online tepat pada masa.





Aku suka main tukar tukar tulisan ni =="

Hi awak, kenapa panggil saya tempang? Sejak bilakah? Atau awak yang tempang lepastu jealous tengok sayeww comel sangat? Kaki pun kecik molek comel je sebab tu awak jealous eh? Kesian awak. Moga tumbuh balik kaki tu, seperti bunga yang mekar indah ye? Baiklah, gurau semata mata.

Wak, sekarang bulan puasa... Tak baik panggil orang tempang tanpa sebab ni. Kejap, malas lah nak guna saya awak, geli =="

Perlu ke kau jadi unknown atau dalam bahasa lebih baik, anon? Lebih panjang lagi anonymous? Perlu ke? Atau nama awak memang Unknown Bt/Bin ___ Please fill in the blank. Kenapa pulak aku diam? Setahu engkau, wahai anonymous slash stalker terbaik wuwuwuwu, kalau orang kutuk saya, maka saya tidak akan berdiam diri seperti orang bodoh atau pun berpurapura terlalu baik sngat sebab saya pun sakit hati tengok orang baik sangat ni *erk, jahat*.

Sebaliknya, saya akan pergi maki maki orang tu menggunakan perkataan kesat facetoface tanpa perlu nak hantar surat mahupun dalam laman sosial melalui laptop slash computer macam awak ni. Loser. Atau... awak tak kenal saya? Jealous lettew blog kitew cantik =.=
 
Tibatiba saya awak balik.


Saya rasa macam over gila update panjang jadi saya disini cuma nak cakap sikit je, jangan lah kata orang sembarangan siap nak tempang segala, kalau awak bisu pekak buta takda tangan kaki lumpuh kena stroke otak bengkak ke saya ucap padan muka. Jadi, sikit je... Jaga mulut awak, sebab katakata awak mungkin boleh menempah ke neraka. Terima kasih sila datang lagi xx

Saya tak boleh nak maki hamun, saya dah insaf ehem ehem xD Assalamualaikum~~~



PAST
PRESENT